Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 http://www.kidsinstyle.dk/product.asp?product=1761⊂=245&page=1 Gjett hvilken prinsesse som skal få sånn da;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Hællenussan!!! Såååå søt!!! ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Hi hi hi, er vi prinsessemamma, så er vi prinsessemamma:-)) Eller rettere sagt Alvemamma......sukk.....så herlig en oppgave på jord:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Hun er ikke mye prinsesse for tida det lille pøbelfrøet mitt.... Hehe... Underleppa er TUNG for tida ;-/ Men nå skal jeg slenge meg under dyna... I håp om at jeg får sove!! Skal nemlig stå opp i vettug tid i mårra ;-))))
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 så nydelig da =0) men jeg tviler på at junior vil se like bra ut i den,hehehehe skjønner godt du vil kjøpe en slik ja =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 Never say never ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå