vårspiren Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Vil gjerne høre erfaringene deres! Hvordan gikk dere frem med bestillingen, hvor lang tid tok det før dere hadde fått det dere bestilte? Fikk dere varene på døren? Jeg har aldri importert før, men har funnet ut at dette er den billigste netthandelen som har vogna jeg vil kjøpe (Quinny buzz 2007). Trenger en "trinn for trinn-guide" til hvordan jeg går fram, kan noen her hjelpe?
Nuffa Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 De er litt "vanskelige". Har bestilt en teutonia spirit derfra som ble ødelagt etter én uke. Men det tok 6 uker før jeg fikk pengene mine tilbake. Og det etter utallige mail (som ikke ble besvart), og utallige telefoner. Leveringstid er ca. 5-6 uker, litt avhengig av hvilken vogn du skal ha. ville heller anbefale deg www.babytrader.com, hvis de har buzz, da...
vårspiren Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Det eneste jeg la merke til på den andre siden du anbefalte er at de tar 100 euro mer for vogna der. Det tilsvarer ca. 850 norske kroner, og da er det ikke mye man sparer i forhold til å kjøpe den i Norge...
Nuffa Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 ok, det visste jeg ikke... kan jo hende du er heldig med pingpong, og at alt går bra. en venninne av meg har bestilt 3 vogner derfra og har aldri hatt problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå