ks23 med William og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Herregud, litt annerledes det gitt en , en vanlig ultralyd i svart hvitt... Dette var virkelig vært prisen jah Synd bare at tvilling 1 ikke ville vise seg fram men men...Har lagt ut noen bilder om dere vil titte på de.... Kjempe herlige er dem Fått bekreftet idag også at de er to gutter Hihi.... Var ikke akkurat så vanskelig å se nei...... Åååå vil se de mere jeg :)
ks23 med William og Lucas Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 Hehe ikke noe dataekspert her nei, men de ligger under nicket mitt
doble Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Såå Gode da;) Gleder med til 3D UL jeg og. Men det blir leeenge til. Har ikke vært på ord. UL ennå..
ks23 med William og Lucas Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 Det kan du bare glede deg til jah Langt er du på vei da??
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Så herlig å se da... ks22 med to i magen!!! Det såg ut som et deilig lite knøtt som koste seg i magen ja,, Her er link til ks22 med to i magen sitt album, for de som liker det lettvint: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/450093/offset/5
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 hei på deg...GRATULERER MED DAGEN SOM VAR ONSDAG? hehe..stemmer det?HURRA!!!HURRA!!!HURRA!! OG, gratulerer med de to vakre guttene...
ks23 med William og Lucas Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2006 hihi takker snuppa Så du bildene eller??! Er absolut noe jeg vil anbefale deg altså, det er virkelig hvert kronene! Ja stemmer det vettu, feiret den litt igår da med familie... Kjempe koslig.Fikk klær til nurkene også Åssen er det med deg da??Skal vært øyblikk på sykehuset jeg, på vanslig sjekk..Uff blir mye ul på de denne uka, godt det ikke skadelig hvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå