Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 barnefaren har nå tilbakebetalt bidrags gjelda si og jeg har fått 1250kr i forskuddsbidrag.. han skal betale 2000 i mnd... får jeg de igjen eller får litla de etter hun er 18 år? hvordan virker dette?
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Lurer jeg også på... men jeg tror at ex-svigermor får etterbetalt barnebidrag enda og hennes to barn er 27 og 30 år...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 hmm... håper noen kan svare oss begge da:P
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Når den bidragspliktige gjør opp sin bidragsgjeld må dette først registreres på NAV innkreving. Deretter foretar de en utregning på hva h*n skylder deg og staten. Du vil få utbetalt det han har betalt inn minus det du har fått i forskudd. Gjeld til bidragsmottaker går foran gjelden til staten her.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Hvis gjelda skal klare å nedbetales må han selv snakke med innkrevningssentralen, eller så må du gjøre det. og be de trekke mere enn det beløpet han faktisk skal betale. det har ejg gjort og de skulle ordne det. ellers begynner man jo ikke på gjelda før barnet blir 18
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 ok tusen takk.. tror jeg fatta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå