Gå til innhold

Hvor skal dere feire jula i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vesla ble født så har vi spist middag og pakket opp gaver hos foreldrene til sambo, for så å dra til mine foreldre og pakke opp gaver der. Sånn blir det også i år. Det er korte avstander så kjøringen er ingen problem.

Neste år håper jeg at vi har fått oss hus sånn at jeg får forsøke å lage pinnekjøttet selv. Er det noen av dere som lager julemiddagen selv? Jeg er nå 22 år så det er vel kanskje på tide eller hva :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til bestemor og bestefar (altså mine foreldre), siden grandpa er i Nigeria så er det enklest!! hihi..

Men en gang på vi vel prøve oss på jul i Nigeria også!

Skrevet

Vi skal 3uker nordover og jeg gleder meg veldig. I år er det mine foreldres tur til å ha oss hos seg på julaften, så det skal bli kos. I år har jo begge guttene mine glede av gavene og alt som skjer!

Jeg lager ikke mat. Eller jo av og til, men da blir det stekte pølser eler noe annet helt enkelt! Sambo skal hjelpe mamma med julemiddagen i år, sånn at hun får litt avlastning.

Skrevet

Vi skal spise middag hos sambo sine foreldre, og dra en tur til min familie etter middagen. Åpner litt pakker alle steder :)

Det er bare 10 minutter med bil mellom familiene, så det går veldig fint :)

Har nettopp flyttet inn i ny leilighet, så jeg gleder meg masse til å være alene med guttene mine i jula også :) Kose oss masse masse masse!

Skrevet

Vi skla ha julen her hjemme siden det er første jula etter moren min døde.

Er vant til å være hjemme med mamma og broren min,men i år skal broren min feire med samboeren sin og hennes familie.

Pappaen min kommer hit til oss da,første jule jeg feirer med han og jeg gruer meg.

Kommer til å savne mamma noe helt forferdelig så ville egentlig at vi bare skulle være meg,sambo og lille Noah,men neida han klarte selvfølgelig og trenge seg på (pleier alltid å reise til Berger til søsteren sin,men i år kunne han plutselig ikke det,argh! Og jeg lar ikke folk sitte alene på julaften)

(Kan hende moren til sambo kommer også og da blir jeg sur,takler hun overhode ikke,vanskelig og forklare men de som har møtt henne skjønner meg veldig godt)

Så jula i år håper jeg blir fin,pappa kan jeg godt ha her,men hvis moren til sambo kommer gravaer jeg meg ned.

Skal lage ribbe vi da med tilbehør:)

Gleder mrg til å se Noah en haug med pakker,stakkars liten skjønner nok ingenting,men han liker nok papiret:)

Håper der alle sammen får en fin fin jul:)

Mange klemmer :)

PS: ikke meingen og være gledesdeper eller negativ altså!

Skrevet

vi skal være hos mamma og pappa på formiddagen, og svigers på kvelden. mamma og pappa skal til tante og onkel, og der er hele slekta, så jeg er glad jeg ikke skal dit. hos svigers kommer besteforeldrene til sambo, og jeg regner med at det er siste året de kommer til oslo (fordi morfaren er ikke stødig bak rattet, så forhåpentligvis mister han lappen nestegang han er hos legen...), og da slipper jeg å sove hos de til nesteår....

men jeg gruer meg til å ikke være hjemme hos mamma som jeg pleier... men jeg greier vel det også, skal ikke klage...

*tenkerpådeg,lisa!=)*

Skrevet

Skal feire jula hos mamma i år, gleder meg kjempe masse,selv om det blir veeeeldig folksomt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...