Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 ....nå har jeg satt meg ned med middagen min.....alene....og jeg nyter roen..... Siste dagene har vært turbo kjenner jeg, og nå sendte jeg sambo bort til min bror for å spise middag. Valgte å bli hjemme med Hannah som var så trøtt så trøtt. Eldstemann er hos mormor & Beste og leser til tentamen, og 13-åringen og venninnen ble kjørt til skoleball, pyntet i lekre kjoler og høyhælte støvletter, oppsatt hår og nydelig sminket. Dette kan de ungfolene:-) Jeg kjenner at jeg faktisk hadde lyst til å være helt alene (Hannah sover nå) og bare ha meg selv å forholde meg til......Åååååå nå spiller de Iris med GooGoo dolls på radioen............dette er livet mitt..........den sangen betyr så mye for meg!!! Utrolig rart at den kom akkurat nå når jeg satt og skrev dette innlegget......hmm...... Noen ganger trenger en bare litt hjemmealeneihodet-tid:-)) Og så har jeg en ny film med Jennifer Anniston "Friends with money" som jeg skal kose meg med, sammen med et gedigent marsipanbrød......Dette er jenta som vet å kose seg.......nå er det nok trist for i dag. Jeg er evig optimist og håper at denne julen skal bli fin for oss alle, og inntil det motsatte er bevist, så blir det sånn. Og jeg tar det som et godt tegn at legene tør å utsette operasjonen en dag eller to....:-))
Gummelillan Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Kos deg du, Klatten! Kjenner godt igjen behovet for litt alenetid. Ønsker deg en riktig god kveld og uten at jeg skal oppfattes som noen predikant her, så tar jeg nok dere med i kveldsbønnen min i kveld ;-)
♥Snulder Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Det er medisin for en sliten sjel å bare ha seg selv å tenke på av og til! Nyt freden! Og Gummelillan.... du blir neppe betegnet som en predikant ;=) Men jeg har stor respekt for de som har troen sin og kan dele den med andre på riktig måte!
Trollmora Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Ja kos deg du Attpåklatten, det har du fortjent. En liten tankeflukt fra triste ting er en fin avkobling.
Superlis Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Godt å høre at du beholder motet,står respekt av det! Krysser fingrene for dere fortsatt,og håper og tror at denne julen blir bra for dere=) Er veldig imponert og glad for at du oppi alt det som du gjennomgår klarer og være posetiv,klarer og være en sånn flott mor for dine barn,at du klarer og glede deg med andre..kjenner en sånn varme inni meg over et sånt godt menneske som deg finnes,håper at jeg en gang får gleden av å møte deg...Du gjør meg og mange andre her inne veldig glad med ditt nærvær! Stor kos til deg!!!
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 hei klatten =0) håper du har kosa deg.(marsipanbrød er jo bare mmmmm) alle trenger vi litt alenetid for å sortere tanker og følelser. har tenkt på deg i hele dag,og skulle så gjerne gitt deg en superklem. men du får den her istedenfor =0) ¤KLEEEEEEM¤
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2006 Dere er bare så nydelige hele gjengen her inne!!! Har kost meg masse i kveld, i mitt eget selskap, sambo kom hjem etterhvert og det var koselig det og:-) Så filmen og den var "så der" men fin slutt da.... Har forresten kjøpt blomster til meg selv i dag og ser på en stor vase med 24 dyprøde roser nå - vakkert! Snart kommer balljenta hjem, sikkert glad og fornøyd hun også..... Nå er alt godt - i min kjærlige verden......:-) Go`natt go`natt flotte jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå