*3barns mamma* Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 fordi jeg er så gla:) tok en graviditetstest og den var jammen positiv. har ikm på lørdag tror jeg. senest mandag. syklusen har variert fra 32 til 35dager.. oh,my good.. det er virkelig min tur. kan ikke tro det. må ta en ny test i morgen tidlig jeg.....herregud så kult. jeg følte det skulle klaffe denne mnd. tok qr eggløsningstest og den 25nov var den positiv og hadde en god hyggestund da. både jeg og sambo har tatt zink og jeg har kjent stikkninger i magen en uke nå... herligt. tok en clear blue gravidtest,den bringde lykke til meg. masse babystøv til dere.. trodde ikke jeg skulle si det til dere.. er vår 6pp
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Grattis! Håper jeg er like heldig denne pp! Tar mye av babystøvet ditt!!! Kos deg!
Shake those eggs 11pp Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Grattis!!! Så gøy at det klaffet!!!! Masse lykke til med spiren ) Suger til meg masse babystøv !!!!!!! ;o)
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer så masse suger til meg babystøv .. klem
*Vetlis* Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Å så kos! Gratulerer så mye med spiren!
attpåklatt!! Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 hehe.. stilig overskrift!! Gratulerer såå mye til dere!! Kos dere og lykke til!! Tenker det blir en fin jul... Klemklem!!!
*3barns mamma* Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2006 tusen takk for alle varme gratulasjoner. jeg må ta en test i morgen tidlig og.. kan liksom ikke tro det... har tatt så mange gravidtester og eggløsningstester tidligere.. så føler jeg lurer meg selv med at det egentli er en eggløsningstest men,det er ikke det. det står graviditetstest på pakken hehe...og det ble kryss så kan ikke forstå annet en at jeg er gravid. men må ta en i morgen tidlig for sikkerhetskyld:) skriver inn da om den og er positiv. uff,blir så nervøs for at den bare har slått ut feil...
babyT Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Oi! Gratulerer!!! Synes det er veldig mange av oss "uke-49-jenter" som har testa positivt nå. JEG VIL OGSÅ!!!!! Ønsker deg lykke til med den lille :-)
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer så mye! Det var spennende nyheter!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 8. desember 2006 #15 Skrevet 8. desember 2006 Masse gratulerer, velkommen inn til 1. tri
*3barns mamma* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2006 hei igjen. tok en test i morres og den viste positiv den også. så da er jeg nok gravid:) stili:)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #17 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så mye!!! Kos deg med spiren=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå