Superlis Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Har ikke fått fred i hjertet mitt,uansett hva jeg har holdt på med så har du med jevne mellomrom vært i tankene mine..snufs tenker på dere og det dere går gjennom nå..krysser fingre og sender gode tanker..!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hei, nå har jeg endelig fått satt meg ned litt.....en lang dag! Men, vi fikk beskjed i ettermiddag om at hun var for dårlig til å ta operasjonen slik som først sagt (via gastroskopi) da hun har kun 23 % lungekapasitet nå. Men venter fortsatt på beskjed da de skulle ta ct og ikke hørt noe mer siden. Så var det antatt operasjon i morgen evt mandag i full narkose. Merkelig at ikke de klarte å finne ut det igår, da hun var hele dagen på sykehuset....men men, vi må nok bare vente litt til før vi vet mer. Kjenner meg litt tom i hodet nå...... Fikk melding fra henne i ettermiddag og da var hun ved godt mot, men "lakken var litt matt" som hun skrev humoristisk...det er søstra mi det;-)) Tusen takk for at dere bryr dere om oss, det varmer virkelig:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå