Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 jeg begynner å bli skikkelig sliten av å ha ansvaret alene nå. jeg har lite avlastning og veldig lite kontakt med andre voksne mennesker! de f¨å vennene jeg hadde engang, gidder ikke vere med meg for de har nok med sitt og jeg er så utolig lei foreldrene mine nå! syns det hele begynner å bli for mye! sliter i tillegg med viterdeprisjoner, og det blir ikke bedre av at jeg er ensom. kan ikke snakke med noen om dette heller, for jeg stoler ikke på noen, den eneste jeg kunne ha prata med vil ikke snakke med meg.... gleder meg så til å begynne å jobbe igjen så jeg får litt anna kontakt.. kvir meg så enormt til jul! da blir det fylla, og krangling, og alle ener opp med å gå til sitt! ikke kjekt i det hele tatt! skulle ønske julen var over! er livredd for å bli alkoholisert og! før jeg ble gravid drakk jeg for mye, og merker nå trangen etter å drikke. men helst alene! føler det at det holder på å bli for mye for meg... sliter og med bulimi og dårlig selvbilde..... må bare få det ut! ble litt rotete men men...
SK&Maylen Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Kanskje du skulle ta kontakt med lege og få psykolog hjelp? Er ikkje bra tanker du har.. Du vet du kan jo "prate" med oss her inne da.. Klem til deg!
Janne&Noah Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har også en del ting som er veldig vanskelig, litt av det du nevner kjenner jeg meg igjen i. Jeg har snakket en del med helsesøster og hun har ordnet faste timer der vi kun prater om meg. Kanskje det var et tips hvis du har ei helsesøster som er okey. Og ellers, bare sleng ut litt frustrasjon i vår retning!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå