Loveangel Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hei. Noen som har fått engangsstønad i uke 26???
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 jeg skal søke på mandag, er 26 uker på søndag.¨ ringte trygdekontoret og hørte, da sa saksbehandleren at jeg har det på konto i løpet av noen dager. men du må ha attest på at du er gravid som er datert etter du er kommet i uke 26, så jeg skal stikke innom legen før jeg drar og leverer søknaden. leste om ei her inne som fikk det på konto dagen etter levert søknad.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Det var sikkert meg engel04 leste om =) Jeg leverte inn søknaden samme dag som jeg var 26+0 og pengene var på kontoen dagen etterpå, så det kan man vel kalle rask behandlingstid!
Loveangel Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Oki.. jeg er 24+5 dager nå, så er jo 26uker på vei,den 16 september, så hadde vært kjempe godt å fått pengene på konto uken etter.. fortsatt litt som må inn til jul... trenger heller ikke så mye til babyen heller,da jeg har ei datter og 2 sønner fra før i aldere 6år til 11 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå