Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hva har dere klart til nå??? Jeg er litt stressa pga jeg har ikke tenkt noe særlig på bryllupet en stund nå, har skjedd så mye her at jeg rett og slett ikke har hatt tid! Vi gifter oss 11. august 2007, og har klart: -Kirke (men ikke prest) -fotograf -hotell for festen (og brudesuite) Og ikke noe mer...:S ligger jeg langt etter???
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 nei. Synes ikke det. Men lokale er jo kanskje litt viktig å få med tidelig og ev. musikk i kirken og på kvelden. ellers har dere fortsatt god tid:)
Lille jente Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Vi gifter oss 25.august, og alt vi har booket er: - kirke - festlokalet - Fotograf -Musikk/band Men du sier du har booket kirke, men ikke prest. Skjer ikke det automatisk når man booker kirken da? Eller må man fikse prest utenom? Har ikke gjort dette før ;o)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Vi har ordnet kirke, prest, lokale og kjolen er kjøpt. Vi skal ikke ha fotograf. Musikk blir bare rolig bakgrunnsmusikk. Vi skal nemlig ha et rolig bryllup for bare den nærmeste familie. Vi har leid et lokale i en restaurant for anledningen. De står får oppdekking og mat. Pappa er hobbyfotograf og tar veldig bra bilder. Han skal knipse bilder av oss. Vi vurderer om vi skal leie bil fra kirken til lokale. Der må vi nok snart bestemme oss, ellers er vi for sent ute... Kake, blomster, brudebukett, brudepikekjole tar vi når det nærmer seg. Vi skal gifte oss 4.aug.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Glemte å skrive at vi har ordnet med klær til brudgom. Han skal gifte seg i uniform. Invitasjonene skal jeg lage selv, da det ikke blir så mange. Skal starte med det over jul.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 og så har vi tatt ut ringer... Er litt glemsk av meg, he he Vi har ikke kjøpt dem enda, for vi har bare funnet maken i gult gull, vi skal ha hvitt gull. Men det tar vi over jul. Synes plutselig at vi har ordnet veldig mye, men har overhodet ikke stresset med noe. Kjolen fant jeg på første butikk jeg var på. Det var kjole nr 4 og sa bare pang! Så da var det bare å slå til! Samme med ringene. Vi har vært på en butikk og sett og fant med en gang de ringene vi ønsker (og vi ønsker faktisk det samme, så det var også lett match:)) Tenker faktisk ikke så mye på det kommende bryllupet enda, men er innom her å titter. Får noen gode ideer. Har forresten bestillt time til make up og oppsett også (kom på det nå, he he). Det tar jeg på samme plass som jeg har kjøpt kjolen.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 å så gøy dn datoen skal vi også gifte oss. har det meste planlagt:)
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2006 Ok, da høres det ikke så ille ut da... *slapper av litt mer* hehe! Da jeg snakket med kirkekontoret, booket jeg bare kirke. så sa de at jeg kunne vente litt med prest, slik at jeg kunne tenke på hvem jeg ville ha:) Er jo noen drit treige prester og noen det faktisk er litt fart i:) Vil jo ikke at gjestene sovner i kirka, hihi! Vi har ikke bestillt noe band/musikk, for jeg har ikke så veldig lyst på det. Men tror dere det blir veldig stille/kjedelig uten musikk?? Jeg tenkte kasnkej å ha en cd med massse fine love-song på... Vi skal ha selskapet på et hotell... det er et stort rom som vi spiser middagen og kaker og kaffe i. i pausene mens de gjør om bordene og sånn, så er det 2-3 "stuer" som gjestene kan sitte i... Tenkte kanskej det ble litt rart med live-musikk da... hva synes dere??
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 9. desember 2006 #10 Skrevet 9. desember 2006 Vi gifter oss 18. august og dette har vi ordnet! -Kirke -Lokale -kjolen er til tilpassing -Fotograf får vi av en kompis av min mamma og stefar -maten er nesten i boks for der får stefaren min frie tøyler for han skal lage maten -Serveringsdamer er i boks -Ringer skal vi bruke samme som forlovelsesringer -Bil til og fra kirken er nesten i boks må bare bestemme oss for åssen bil vi vil ha -Brudepike kjolene blir ordnet i mars for bestemor skal sy. kjøpe stoff i -thailand -time til oppsett og sminke er ordnet -gjestelistene er klare -musikken skal vi få en kompis av samboer itl å spille musikk og han er dj Vi har kanskje ordnet en god del, og det er egentlig greit. Men etter thailand turen så skal jeg sette meg ned å ta å lage imbydelse og sende ut de, og da skal jeg også begynne å lage bordkort osv
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #11 Skrevet 9. desember 2006 Må ha MUSIKK. HERREGUD....... blir DRIT kjedelig uten. Vet ikke helt hvordan dere tenker dere bryllupsdagen, men vil dere ha bryllupsFEST etter middagen MÅ dere ha musikk. CD`er med LOVE song....SNORK..... men som sagt stille og rolig fest der gjestene drar kl.12 lovesong, FEST- ja da må dere ha musikk med FUTT i. Gjerne en DUO da (to mannsband). Men forhør dere om musikerne...venner og kjente kjenner sikkert noen som kjenner noen. Ca. 6000 kr for DUO. Ellers må dere ha DJ. Dj med lydutsyret ca.4000 kr. ET helt band kr. 14000. Men det er et OK band som er bra, det mest kjente på den plassen dere bor. IKKE kjendiser, men bra band.
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 Vi gifter oss 18.8.07 og har foreløpig: Lokaler Prest som kommer og vier oss på samme sted som vi skal ha festen Fotograf Mat - samboer er kokk- han vil lage maten selv.... Levende musikk .... får litt hetta når jeg tenker på alt det andre som MÅ ordnes...
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 Hei du, Du trenger ikke bekymre deg:)!! Jeg og samboeren gifter oss i mai 2007,og har ordnet: -Vielsen -Lokale (men ikke meny og program for kvelden!) Innbydelsene til "min" side er sendt ut,men det er fordi vi gifter oss i Österrike..sä gjestene fra Norge trenger tid i forhold til bestilling av flybilletter osv. Samboeren sender ut sine innbydelser i januar. Titt innom www.bryllupsdagen.no Der kan du lage din egen planlegger,- hvor de tipser deg om cirka tidspunkter. Mvh Anita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå