Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hei, jenter! Kan dere hjelpe meg litt? Jeg ringer trygdekontoret men kommer for tiden ikke igjen om på telefonen og nå reiser jeg snart bort, så får ikke kontaktet dem på en stund. Saken er at jeg har søkt om os, og fikk brev i går i postkassen min hvor det stod at dem trengte bekreftelse fra min huseier før de kunne behandle saken vidre. Jeg tok meg en kjøretur til min huseier og fikk en bekreftelse der og da som jeg igjen var nede på trygdekontoret og leverte. Jeg glemte i forbifarten og spørre om jeg ville få utbetaling i desember. Så jeg sprø dere. Tror dere jeg får min første utbetaling nå i desember, nå de fikk de siste opplysningene de trengte av meg i dag? Jeg bor ikke en veldig stor by (Fredrikstad). Eller må jeg belage meg på og gå uten penger frem til januar? Håper på mange svar. Tusen takk.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Er i samme situasjon som deg. Snakket med de på mandag, da var det en uke siden de fikk siste opplysninger. De sa jeg ikke kunne regne med utbetaling i desember, da utbetalingsdato er allerede 12. desember, men at jeg ville få etterbetalt disse pengene i januar. Så det blir nok sannsynligvis slik det blir for deg også.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Huff. :-( Ok og få eterbetalt. Men nå er det jul og alt, så de pengene hadde kommet godt med nå, i denne månden. Huff og huff.. Hvilken by bor du i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå