Gå til innhold

Julegave til min tilkommende mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss til våren, og prøver derfor å spare inn litt her og der. Det går litt utover julegavene til hverandre i år, men vi vil likevel gi en litt mindre gave. Mitt problem er at jeg ikke kommer på noenting jeg kan kjøpe! Han trenger ingenting, og kommer heller ikke på noe han ønsker seg. Men jeg vil så gjerne gi han noe han kan bli glad og overrasket over å få likevel. Er det noen her inne som har et tips eller to om hva jeg kan kjøpe til han?

Håper på mange gode tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett deg ned en kveld for deg selv, og lag pene/søte små "gavekort" til ham; F.eks: 30min. massasje , 1 tilgivelse innvilget , 2 timers fri TV-bruk, osv............ Sånne små koselige tjenster som han sikkert vil sette stor pris på :o)

Det gjorde barna våres til farsdagen nå i år, og han ble KJEMPE takknemlig og glad c",)

Førjulshilsen fra

Skrevet

Wow,det innlegget med smä gavekort var utrolig bra!! Det skal jeg ta meg med videre:)

Ellers kommer et tips ogsä fra meg: Har du noen bilder av ham,deg og/eller dere sammen?? Kjöp noen ark i en fin farge hos bokhandleren,lim pä bildene,skriv noen söte kommentarer..-klips arkene sammen og du har et koselig fotoalbum:)

Lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...