Gå til innhold

Kos dere hos phantomet i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt (eller kanskje veldig) misunnelig på dere som fortsatt har permisjon, men men...

Heldigvis så får denne slitne førjulskaromammaen mye energi av å være sammen med den lille blide Karosnuppa om morningen. I dag trallet hun og sang i bilen på vei til barnehagen. Dagens sang var "hokka pokka hokka pokka", mer kjent som "Hokus og pokus, hei filiokus osv"...

Vær snille med hverandre i dag og le litt for meg også :

Og så må dere klemme litt på hovedattrakasjonen dritgrei for meg, he he he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det er så dumt at ikke vi kunne få til dette møtet!!! Men neste gang, da skal vi få det til:-)

Skrevet

Jeg var der i 10 minutter... Litt for travel dag i dag og det var synd, for Dritgrei... Hun var faktisk veldig, veldig hyggelig og grei ;-)

Men jeg skal prøve meg på et eget lite treff med de i morgen jeg da ;-) Noen fordeler må en jo ha når en har permisjon OG er nabo!

Skrevet

10 minutter???

Jeg rakk ett helt kvarter :o)

Skrevet

Men jenter da, dette er jo helt ulikt dibbetreffene jeg er vant til, der en lunsj varer i 5 timer minst:-))

Skrevet

Uff, ja det er sånn det blir da.......MEN, en annen gang.......sier alltid jeg....;-))

Skrevet

På den annen side fikk jeg møte Phantomet og Dritgrei og . 3 søte babyer og en litt større artigkar :o)

Det er jo slutt på barseltreff for min del, så det var koselig å få holde litt på alle de små og endelig møte noen "store" fra dette fora!

Skrevet

Jeg tror jeg var der i over tre timer!?! Og det var kjempekoselig!!! Lunsjet, spiste meg overmett på marsipan og sjokolade, sniffet inn lukten av et gedigent pepperkakehus, pratet, tullet og lo.

Men, så dritgrei som Dritgrei er, så kommer hun helt sikkert tilbake, hun! Og da får alle en ny sjanse til å treffe henne!

(Er jo litt dritgrei jeg også, da, som lover dere dette.....)

Skrevet

Hi hi hi, jeg synes det er dritgreit gjort pregnanta av deg pregnanta ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...