2trollunger Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Kjæresten min kom nettopp inn med en pose kongler som han hadde plukket til meg Har snakket lenge om at jeg ville lage noe kongle-julepynt, men nå som jeg har dem her kommer jeg ikke på noe.... Hmmm... Noen kreative sjeler der ute?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Naar jeg var mindre laget vi dyr, feks reinsdyr, ved aa stikke fyrstikker til bein, smaa kvister til horn osv, laget griser og slike ting til aa ha i stallen sammen med "jesus, josef og maria" Evt saa kan du jo kjoepe litt spraymaling i gull og soelv, spraye de og henge de paa snor, ok ha paa juletreet (gaar ogsaa i andre farger) Og om du ikke vil ha de paa snor, kan du henge en traad i enden, slik at de blir som vanlig julepynt du har pa treet..Blir fint det... Om du har peis, med saann hylle oppaa, kan du samle noen fine, sammen med litt granbar etc og dekorere llitt med det der..Lukter jul da.. Haaper det satte igang fantasien litt??
2trollunger Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 Så snill du er da! Du hjelper meg jo med alt jeg lurer på du! Har lagt noen kongler i en glassvase, og det ble ganske fint! Bor i Australia, så jeg må pynte mye til jul for å kompensere for mangel av snø og kulde...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Hehe, og du svarte nettopp paa spm mitt fra vaar forrige samtale...hehe Misunner deg litt aa vaere down under altsaa. Godt og varmt der naa tenker jeg..Her pissregner det ;-(
2trollunger Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Hvor er du da? Langt hjemmefra? Var i butikken i dag, men fant ikke hjortesalt... Men jeg gir ikke opp! Vet du forressten at du kan få "æøå" hvis du trykker: Alt+0230 (æ) Alt+0248 (ø) Alt+0229 (å) Bare et lite tips, må jo gi noe tilbake...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 hehe, ja visste om det, men det tar litt lengre tid naar man "toucher"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå