Tyren73 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hadde masse kynnere/rier, mørkt blod i trusa og menssmerter nederst imagen samt muringer i ryggen. Så kontaktet føden, de ba meg komme. Ble grundig undersøkt. Alt sto bra til med den lille. Hvorfor jeg hadde blødd kunne de ikke svare eksakt på, men mente det var modningsblødning. Det ble registrert regelmessig rier, men ingen åpning enda. Fikk beskjed om å dra hjem og ta det helt med ro. Terminen er 10 januar, så håper hun vil være litt lengre i magen:-) Dessverre gadd ikke faren til barnet og møte opp. Vi har såret hverandre, og han gjorde det slutt i går. Savner han!
bivi Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Stakkars deg! Kan kanskje ha noe med stresset ved at faren har reist? Det er ikke bra for deg å få sånne opplevelser nå! Håper alt går bra. Og at du og faren til barnet ordner det. Synes han bør stille uansett. Det er hans barn også! Du må ha lykke til.
konvall Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Masse sympati fra meg.............. Jeg kan ikke skjønne hvordan noen menn ser på ansvaret sitt når det gjelder barn.... For meg er og blir de noen store egoister omellom.... Tenk å bare gå.... Da tenker du jo kun på deg selv, ikke på barnet som burde komme i første rekke..... Beklager hvis jeg sier noe du ikke er enig i, men jeg har vært alene med to barn selv etter en far som også satte seg selv i første rekke..... Ønsker deg alt godt, og tenk på deg selv og barnet som er inne i deg... Ikke la han ødlegge tiden du har forran deg.... Tanker og følelser kan ødelegge så mye både når det gjelder fødsel og amming....Prøv å tenk positivt, vet det høres dumt ut nå, men som sagt,,,,,, vet hva du sliter med.... En stor lykke til klem fra meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå