Gå til innhold

Angående "personlig kontakt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det har vært mye diskusjon rundt det med personlig kontakt med barnefar og at man må skrive under på papir om at man ikke har personlig kontakt med han. Men jeg har skrevet at jeg har personlik kontak med barnefar ca en gang i uka. Jeg får da os på tross av dette.. jeg har aldri skrevet under på at vi ikke har personlig kontakt.. dette er ikke et krav i forhold til det å få motta os eller er det noen som kan referere til loven og vise meg dette? Har tk gjort en feil med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spesifiserte jeg ovenfor trygdekontoret..Tror faktisk jeg skrev noe sånt som:Har personlig kontakt når det gjelder bringing av barn til samvær, alså vi snakker sammen. Ellers utover det ingen kontakt. Det bør holde...

Skrevet

Hvis du har et seksuelt forhold til barnefaren da, hva kalles det ?

Skrevet

Man trenger da ikke skrive under på at man ikke har personlig kontakt med faren. Man skal bare krysse av for om man har det eller ikke. Hvis man har det må man gi konkrete opplysninger om hvor mye man oppholder seg sammen. Dette for å sjekke at du er innenfor grensen av hva som defineres som alene med omsorgen. De spør jo ikke om hva dere gjør når dere er sammen, bare hvor mye og også om dere har planer om å flytte sammen eller gifte dere.

Skrevet

Intimt forhold, kanskje. Dette går under personlig kontakt, men som sagt spør de ikke om du har sex med barnefar eller ikke.

Sønnen min og jeg har sett pappaen hans max 10 ganger i løpet av hans 9-årige liv, den ene gangen overnattet de og vi hadde sex. Det har ingen innvirkning på¨min status som alenemor.

Skrevet

Det er hvor mye tid man tilbringer sammen som er avgørende, ikke om du har sex med han en gang i halvåret.

Skrevet

Første gang jeg fyllte ut det skjema, krysset jeg av på at vi hadde personlig kontakt. Jeg mente da ved henting-bringing.

Fikk kjapt en tlf fra tk da gitt !!!

Og den damen var ikke blid ! Men skjønta fort at jeg hadde krysset "feil". Så det er nok forskjellig policy fra de som er saksbehandlere- eller stedet man bor på, kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...