Gå til innhold

Sjalusi i parforhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er jeg unormal? Jeg har en samboer som skal på en kickoff weekend med firma han jobber i, de skal samles en helg til fest og moro. Det er greit, men første kvelden og en del av helgen er viet swingkurs, (tema er skal vi danse....)pardans etc. Jeg synes ikke dette var så hyggelig. Pkt nr 1 jeg skulle ønske det var vi som fikk danse sammen, ikke han og kolleger. Jeg har en samboer som ikke er flink å danse, men jeg skulle veldig gjerne godt på kurs sammen med han. Men akkurat nå er vi småbarnsforeldre og har begrenset med tid til slike aktiviteter. Idiotisk av meg å være sjalu, men jeg er nå det,spesielt nå når jeg ikke kan drikke og gå ut på byen selv på lenge. Jeg er snart 4 mnd på vei. Jeg burde ikke ha sånne idiotiske tanker i hode, og heller unne han en weekend med moro med jobben. Men kunne de heller hatt andre aktiviteter, slik som sportsaktiviteter, ski, gokart el lignende....Ikke dansing, som innebærer mye fysisk kontakt med andre...

Jeg er vanligvis ikke så sjalu, jeg jobber i et mannsdominert yrke og han i en bransje med mange kvinner. Det synes jeg ikke er noe problem, men det er dette dansegreiene jeg liker, hvordan skal jeg få forklart det uten at han blir sur? Jeg er nok mer sårbar nå når jeg er gravid... Jeg tror faktisk ikke han selv hadde vært konfortabel med at jeg begynte på dansekurs, og danset med mange andre menn....

Forholdet vårt er ellers veldig bra

Hva skal jeg gjøre? Trenger gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare fortelle mannen din akkurat hvordan du føler det og fortelle han at du nok er litt mere sjalu nå pga hormoner osv... Vist han vil det beste for deg så får du forståelse for dette.

Det hjelper ikke å gå rundt og holde på det selv for da er det bare du selv som får ondt av det og han skjønner ikke bæret!

Lykke til.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...