Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Har prøvd å regne ut på trygdeetaten sine sider hva han skal betale meg, først fikk jeg opp 4000 kr men så fylte jeg inn at han skulle ha dattern vår 3 dager i mnd å fikk 1900kr, ringte de ås spurte hvorfor å de sa det blei trekt pga de dagene han hadde henne. så prøvde jeg på nytt å fikk opp 4000 så trykket jeg at han skulle ikke ha hun i det hele tatt å da fikk jeg 1950? skjønner ikke jeg. Hva får dere i bidrag, synes 2000kr er lite forhold til hva han tjener å hvajeg bruker i mnd på henne
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Bidragsveilederen er veldig korrekt, så fremt du har tastet inn rette tall på både deg og han, samt samvær. Jeg har to barn, de er hos faren 4 døgn pr mnd, og jeg får 2280. Vi tjener omtrent likt. Så det du har fått utregnet er nok riktig. Og så klart han skal få fratrekk når han har samvær! Skulle bare mangle Husk på at den kalkulatoren regner antall døgn han har henne i mnd, ikke dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå