Mille-k Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Er så mange som snakker om guttemager og jentemager... Kan noen fortelle meg hvordan den lille tissemannens tilstedeværelse elelr ikke.. har noe å si for mageformen? :-)
tessa 82 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Har alltid hørt at med gutt får man nesten bare mage, men med jente legger det seg mer rundt hele livet... Tror nå helst at det ikke har noe å si på fasongen hva man skal ha, men det stemmer på meg...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg venter jente, og har typisk guttemage som det sies...
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har fortsatt midje, med en diger kul som stikker rett framover. Samme var det sist. ifølge myten skulle jeg altså hatt to gutter... men jeg har ei jente utenfor og ei inni kulemagen min
selma07 og engel Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har hørt at jentemage er rund, og at guttemage er spissere liksom. De som skal ha jente legger vist nok på seg rundt rumpe, hofter og lår...
selma07 og engel Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Jeg skal forresten ha ei jente og har "typisk" jente mage, og har lagt på meg på nevnte plasser....
smørblomst og lille Ole Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Jeg venter min tredje jente. Alle gangene har jeg hatt "guttemage".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå