Gå til innhold

Jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte om endring av bidrag for mnd. siden, og i dag fikk jeg brev fra tk. Faren må betale 1200,- mer i mnd. Kjempe glad for han betaler og har barna minst mulig. Betaler ingenting ekstra. Vet bidraget han betaler skal dekke slikt, men han kjøper altså ikke så mye som en truse til de. Han er nok kjempe sur nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad det ikke er meg som må tigge penger fra eksen!

Hva tjener du selv da? Og eksen?

Drit lei parasittære biomødre som knapt jobber og heller bruker tiden på å finne ut hvordan de kan snyte det offentlige og eksen for mest mulig penger

slik at de kan opprettholde tobakksforbruket sitt, gå på kafe med moren sin og reise til syden med likestilte venninner

Skrevet

For å si det sånn.. vi (mannen min) betaler med glede det han skal, men heller ikke vi kjøper truser til ungene når de er her på samvær annenhver helg. Har hun ikke truser å sende med får de heller være hjemme! Men rett skal jo være rett self, du må jo få det du har krav på, men som det sies over her, glad jeg er den som slipper å tigge penger.

Skrevet

Tigger ikke jeg heller. Har ikke dårlig samvittighet akkurat for at han må betale mer da....

Han flyttet og hadde ikke barna på 6 mnd. Bidraget har vært etter det han tjente i sin gammle jobb. Da tjente han 300 000, nå tjener han 600 000. Dessuten måtte jeg si opp min gammle jobb, pga at jeg var avhengig av barnevakt. Da han flyttet, hadde jeg ingen til å hjelpe meg lenger. Pengene går til barna. Sender med klær ja, men han kjøper aldri noe ekstra til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...