Gå til innhold

Jævla ex!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det ikke skulle være mulig å få være i fred??!! Er det noen som har erfaring med trakasering og psykisk mishandling fra en ex? Han gir ikke slipp på meg... Trenger råd fra noen som har vært igjennom noe lignende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til politiet å få besøksforbud

Skrevet

For tiden mottar jeg mld om at jeg er syk i hodet å trenger profosjonell hjelp å jeg er en drittkjerring å han ber meg dra til helvete.

Jadda livet er herlig dere :)

Hadde han bare latt meg være i fred så hadde saken vært klar, men når han ikke greier det så blir jeg stressa.

Skrevet

Jeg trenger også profesjonell hjelp i følge exn :) Å han kaller meg alle stygge ting som finnes. Ekstra festlig når vi har et barn sammen da...

HI

Skrevet

Jøss!! flere som har det slik?????? Ingen av dere som har msn da?

Skrevet

joda, har vært utsatt for visse former for psykisk terror...

Skrevet

Hehe ikke sant :) Men jeg vet med 100% sikkerhet at det er han som trenger profosjonell hjelp siden han ikke greier å styre sinnet sitt å lider av ADHD som ikke blir kontrolert av medisiner. Stoler ikke på han for fem øre, så jeg bytter nr nå å lar all avtaling angående samvær gå gjennom pappaen min, så kan vi se om han er like tøff i trynet mot han.

Skrevet

Ikke fall for fristelsen å svare han i samme tone,forhold deg helt rolig og saklig. Samle på ALLE stygge meldinger du får,og skriv ned alle samtaler,handlinger,møter,evt.trusler osv. osv. Jo mer du har,jo bedre er det. Om du en dag skulle trenge det,feks i en rettssak,eller en anmeldelse eller for å få et besøksforbud,har du mye mer å slå i bordet med enn han vil ha! Og alt det han gjør nå kan virkelig slå tilbake på han selv hvis du klarer å dokumentere det. Og selvsagt,er du redd han,bør du anmelde han,skaffe besøksforbud,evt voldsalarm...?

Skrevet

hei, eg har hatt det akkuratt slik som deg!!! eg måtte bare være skikkelig bestemt, i dag har eg voldsalarm pga han. eg orker ikke all uroligheten pga han. det går jo utover sønnen min og det ønsker eg ikke..bare spør viss du lurer på noe.. vet ikke helt hva eg skal skrive...

Skrevet

Anonym: Hvordan gjør du det med sønnen din og samvær?

HI

Skrevet

vi har ingen samvær i det hele tatt! det beste for oss alle 3 tror eg:)

Skrevet

Kan jeg spørre hva som har skjedd siden han ikke får ha samvær?

HI

Skrevet

eg var sammmen med han i 1 år, helt forferdelig år, han var sykelig sjalu.. ødelagte meg helt! så ble det sånn at eg ikke klarte å komme meg unna han før det gikk enda ett år. han godtok det rett og slett ikke. han truer med alt!eg ble gravid uten at eg ville det:( og dagen etter gikk eg til politiet og sa at de måtte hjelpe meg, de forsto meg og hjalp meg. så faren har aldri sett sønnen sin, eg kommer til å nekte han så lenge eg kan. han har kjempe masse på rullebladet sitt, og er i ettertid nå blitt dømt for barnerov!! så eg tror eg har gode grunner.. hva syns du eg bør gjøre? eg har heller ikke skrevet navnet opp som far. eg har vært kjempe nedfor, det beste for meg er å tenke at sønnen min bare tilhører meg og at eg ikke tenker på pappaen. men det værste er når venninnene mine graver og spør....

Skrevet

Uff...får helt vondt inni meg når jeg leser dette!!! Gikk gjennom et helvete ifjor....psykisk terror!!!

Har aldri vært så livredd i hele mitt liv....det er nok mange som har det sånn desverre!!

Jeg gjorde som ei skrev lenger opp her...svarte aldri tilbake og var helt rolig ovenfor han, det har nok reddet livet mitt vil jeg tørre å påstå...

Jeg har også lyst å snakke med noen som har vært i samme situasjon over msn, eneste som holder meg tilbake er at jeg har problemer med å stole på folk enda visst du skjønner...

Skrevet

heisann..

jeg er også en som sitter i samme situasjon..

fikk faktisk netopp en sååå kosleig melding av min.. jah sant!

hadde vert veldig kjekt og komme i snakk med andre i samme situasjon,for det er ikke like lett og snakke med folk om ting som blir gjort,sakt som ikke er eller har vert oppi det selv.

Skrevet

Anonym: Høres ut som exene våre er ganske like. Min har ikke rulleblad da, men er sykelig sjalu og maktgal. Truer med alt mulig. Holdt på sånn i flere år. Bruker ungen for å få makt over meg... Vi som vet hvordan han holder på er overbesvist om at han har er alvorlig psykisk problem. Noe som igjen går ut over barnet. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det med samvær. Vi har ingen fast avtale. Vil ikke ha mer med han å gjøre. Er såååå lei all drittn nå.

Barn har jo i teorien rett til samvær med far, men ikke for enhver pris. Det skal være til det beste for barnet. Det er min oppgave som mor å passe på at barnet har det bra. Er ikke samvær bra for barnet så burde de ikke ha det. Det er desverre ikke alltid barnefar er skikket til å ha samvær. Høres ikke ut som exn din er det. Jeg hadde gjort som deg. Oppførselen han ville jo ha påvirket barnet. Det er bedre å ha ingen far enn en psykisk ustabil far som lager helvette for mor og barn.

HI

Skrevet

Ja,jeg er igang med en ny rettssak nå,faren til min sønn er rusmisbruker,og vi har prøvd ut samvær flere ganger. Hver gang sprakk han og kuttet kontakten,og han er dømt for trusler mot meg og min eks èn gang,jeg har anmeldt han nå igjen. Har besøkforbud nr.2 nå,og jeg har voldsalarm. Men han her har ikke vært voldelig eller noe sånt,men har truet meg når han ikke fikk viljen sin i forhold til samvær. Han har også meldt meg til barnevernet og politiet,med falske anklager for å skade meg,saker som ble henlagt,og som har gjort at han har også barnevernet "imot" seg i denne rettssaken(han vet det bare ikke selv enda,hehe). Denne gangen har jeg en utrolig sterk sak,avveiningen blir vel om sønnen min har godt av å se faren sin noen få ganger i året med tilsyn,eller om kontakten skal brytes helt. Etter å ha tolerert MYE fra denne mannen,for å prøve å gi sønnen min mulighet for kontakt med faren sin,har jeg nå fått nok. Han klarte nesten å knekke meg fullstendig med disse truslene i vår,og sønnen min sliter som følge av alt han har utsatt oss for. Jeg har innsett at han aldri vil bli "bra",han er skrudd i hodet sitt etter mange år som rusmisbruker,og vil aldre kunne fungere som en stabil far allikevel. Er faktisk glad for at han meldte meg til barnevernet,for jeg har snakket mye med dem i ettertid og fått gode råd og masse støtte! Og fordi de også vil støtte meg i rettssaken. Føler også at kontakten min i politiet har vært veldig støttende. Virker som de som jobber med slike saker synes det er godt når "vi damer" endelig får opp øynene og sier stopp til slik ulovlig og trakasserende behandling fra sånne drittsekker!

Skrevet

det hadde vært veldig kjekt å snakke med noen over msn om dette...eg også er litt utbakeholden pga eg ikke helt klarer å stole på folk lenger.. eg kan legge deg til viss du har lyst å snakke???

Skrevet

vil være anonym jeg nå.... du er ikke alene :(

faren til sønnen min truet med og kinappe sønnen "vår".... rusproblem og veldig kontroll frik, slo og alt mulig..

fikk besøksforbud på han....

ufff minner som kommer tilbake ja :(

lykke til....

Skrevet

Lykke til!

I vårt tilfelle er det exen til min samboer som er "skrudd" i hodet sitt. Hun ringer å skriker at hun skal drepe samoberen min og masse masse mer. Hun sender masse stygge mld, ringer å skriker og hyler værre........ vi har tatt vare på alle mld og hvis hun ikke skjerper seg snart så kommer vi til å anmelde henne for ærekrenkelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...