Gå til innhold

Er det virkelig noe der inne???


arithriel

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på det som rører seg der nede og det rykker og napper i underlivet, men allikevel slår tanken meg: Er det virkelig noe der? Er det sant? Jeg har hatt to positive tester og gleder meg helt enormt, men alllikevel kommer tidvis frykten for at det ikke er noe der. Kanskje jeg føler dette fordi det synes jo ikke utenpå...

Er det flere som føler deg slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler det akkurat sånn. Kjente det rykket og "strakk" seg i underlivet sist uke. Denne uka kjenner jeg ikke noe, men puppene er ømme. Og jeg er så glad, så glad, men kjenner at jeg ikke tør ta helt av. Skal på UL 20.des, da bør det være mulig for gynekologen å se/høre hjertet tror jeg. Først da kommer jeg til å senke skuldrene.

Vi får heie på hverandre, og pleie spira med sunn mat, søvn og litt trening. Det gjør jeg, iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sunn mat, avslapping og trening er god kombinasjon. Jeg skal ikke til GU før etter jul tror jeg. Vedlig spent. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ganske bisarr tanke at det faktisk nå er et embryo, et voksende liv inne i livmoren. Jeg er superbekymret for at det ikke skal være liv der. Tenkte jeg om halvannen uke skulle ta en privat UL bare for å bekrefte eller avkrefte.

 

Det pleier jo å gå bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, jeg gleder meg sånn til legetimen! (5 januar, lenge til...) Men jeg tenker også på at det "kan ha skjedd noe", hvorfor napper det ikke i magen lenger? Men det er som du sier, det pleier jo å gå bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er flere som tenker de samme tankene som meg. Jeg er "skeptisk" innimellom....men jeg vet jo at jeg er gravid. Men kanskje en UL for bekreftelsen vil gjøre slik at man tror på det....

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det er så godt å høre at flere tenker det samme som jeg. Er det virkelig sant at jeg er gravid?! Føler meg helt som vanlig. Skulle nesten ønske morgenkvalmen kunne slå til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...