Gjest Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 har nå selv vært på sykehus, å kommet hjem, å vil nå gi videre et lite tips til dere med-jenter her inne.. pakk med dere nok bukser - anbefaler joggebukser, gikk faktisk selv i tre av mamma-buksene mine oxo.. anyway, pakk nok bukser med dere, da dere faktisk har en del blødninger etter fødsel, er det lett å blø "utfor", og bukseskift kan være meget påkrevende, om du ikke vil gå med en flekk "der"... lurt med nok t-skjorter/topper, man svetter en del.. sykehus er vanvittig kalde! herregud! var så gla jeg hadde tatt med lestene mine! ellers klarte jeg å glemme tøflene til mannen min, så han vandret rundt i skoene sine.. jeg ser og nå tilbake, at jeg gjerne skulle tatt med en god sink-salve til å smøre seg med der nedentil, da stingene begynte å svi på andre å tredje dagen... så her er da bare noen tips til dere jenter, ta de som dere selv vil! å lykke til med sykehus-opphold..
Beatej80 Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Takk for gode tips!! :-) Kan vel kanskje legge til at kvite bukser ikke er så lurt jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå