Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Nå har hun på ny vært hos Amathea og snakket med de. Og der har bestemt seg for hva de vil gjøre...... Så da ser det ut til at jeg iløpet av sommeren 2007 kommer til å bli MORMOR........
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer, sier man vel da. Håper det går bra med de unge, er jo litt av en omvelting å få barn uansett alder.
Northernlights Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 G R A T U L E R E R =) Selv om de er unge, betyr det ikke at det går nedenom og hjem. De er heldige som har deg å støtte seg på, og så har du sikkert masse både klær og utstyr som babyen kan arve. Ønsker dere alle lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 TAKK :-) Går nok bra ja......Dette klarer vi.Nå har vi akkurat hatt besøk av pappaen hennes og fortalt det til han. Han tok det bra også så da går det iallefall bra.Ikke noen "kjefting" eller moralprek. Hun var veldig lettet nå når hun hadde fått sagt det.
her@ Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Oi, gratulerer:-) Dette vil helt sikkert gå bra. Har selv vært i samme situasjon - var ikke mer enn 17 da jeg fikk eldstemann. Han er i dag en fin gutt (mann), som jeg er veldig stolt av! Det er helt klart ikke noen ønskesituasjon, men livet stopper ikke opp for det. Utdanning f.eks. kan hun jo ta senere... Mange mener at jeg har gått glipp av mye som ikke hadde noe "ungdomsliv", men til det vil jeg si at jeg har fått noe som er enda mye finere:-) Hadde aldri i verden byttet bort den fine gutten med noe. Er helt sikker på at datteren din aldri vil angre på at hun får barnet! Lykke til, til dere begge:-)
MAJA-67 Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer. Vil bare slutte meg til her@ og si at hun vil sikkert aldri angre seg for at hun velger å bære frem barnet. Det kommer helt sikkert til å gå bra. Dette har da skjedd i alle tider, ikke sant..??? Det blir sikkert litt slitsom nå i planleggingsfasen, med å finne leilighet, møbler osv., men når de kommer i orden vil det sikkert bli bra. Hun har jo tross alt en snill mamma som helt sikkert stiller opp når det trengs. Lykke til - til dere begge.
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 gratulerer =0) var selv kun 17 da jeg fikk den første.gikk kjempefint. om man "mister" ungdomstia,som alle sier.hva så?? man kan da vel ut å treffe venner og lignende uansett.tror hun aldri blir å angre på avgjørelsen.dessuten,hun har dere til å støtte og hjelpe.=0) nei,kos dere og nyt tia med planlegging osv. gikk selv gravid sammens med min datter,hehe..hun er snart 18år. går så fint at,og så morro å være mormor!!! gled deg du.blir du like tussete som meg,ja da har du virkelig noe å se frem til =0) lykke til med alt =)
La Perla Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 OJ, det var en tøff avgjørelse. Du har forstret opp ei sterk jente, ser det ut til. Ønsker hun, pappaen (å, en liten pappa på 15 (?) år, det er jo helt hjerteskjærende, men rørende) og dere bfremtidige besteforeldre lykke til med tiden som kommer.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Wow.......det er heftig ja! Gratulerer da mormor:-)) Blir nok helt sikkert topp, om enn tøft for både dere og de unge, men sammen så klarer dere dette!!!
♥Snulder Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer;) Det må være deilig for de unge å være ferdige med å fundere på hva de skulle gjøre! Nå kan de bare glede seg og forberede seg!
Trollmora Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer! Med støtte fra besteforeldre fra begge sider så kommer dette helt sikkert til å gå kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå