Gå til innhold

Voksipose i Quinny sportsvogndelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å bruke Voksi-pose i sportsdelen til Quinny?

Oppdaget i går da jeg tok Voksien og sportsdelen fram at det er fempunkts-sele i Quinnyen mens Voksi-posen har tre hull. Hva gjør dere med dette? Ligger posen løst i eller lager dere ekstra hull?

Føler meg litt teit her nå, så er anonym...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker av og til voksi i sportsvogndelen.. min pose er så gammel at den ikke har hull i det hele tatt :) jeg har foreløpig posen løst.. tuppa er så lita at hun ikke kommer seg noen vei uansett enda, og hun er itillegg under oppsyn hele tiden.. jeg kommer til å bruke løse seler når det trengs..

Skrevet

OK, takk for svar. Men hva mener du med løse seler?

Skrevet

kjøpte på barneutsyrsbutikk.. har ikke brukt dem enda, så vet ikke helt hvordan de fungerer.. men regner med at du fester dem på ungen, og så i ramma på vogna.. kunne også brukes i seng eller i stol også sa hu på butikken.. har ikke åpnet pakken enda heller, så vet ikke helt hvordan de ser ut :)

Skrevet

Jeg har og voksi i sportsdelen, den ligger helt fint synes jeg, Voksi'n min er ny og har hull til 5 punktsele. Men har ikke brukt selen enda siden hun er så liten.

Skrevet

Hmm, merkelig. Jeg har også ny Voksi, men bare tre hull. Det er en Voksi classic. Så rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...