Gå til innhold

hei hei..


ChaChi

Anbefalte innlegg

jeg tenkte jeg skulle legge inn et lite innlegg her, sånn bare for å presangtere meg, eller oss kanskje, siden jeg sikkert blir å stikke innom her innimellom:)

 

Jeg er da en jente på 24, som bor i trheim sammen med kjæresten min som er fra Sierra Leone, og vår nydelige nyankommende datter:)

Kjenner ikke så mange i samme situasjon som oss, så ble glad da jeg oppdaget dette forumet:) er sikkert en del spørsmål som kan dukke opp etter hvert som det ikke er så lett for folk som ikke har "blandingsbarn" og svare på..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! velkommen, og gratulerer saa mye med tulla:)

Jeg er 25 aar, gift med en mann fra kroatia, og vi har ei nydelig datter paa 16 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :o)

Velkommen hit! Og gratulerer med den lille jenta. :o)

 

Jeg er like gammel som deg, gift med en fra Somalia og vi har en datter på 3 1/2.

Er det mange fra Sierra Leone som bor i Tr.heim? Mannen kjenner en del afrikanere som bor der, men det er mest somaliere da...jeg har aldri møtt noen fra Sierra Leone før tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Velkommen:o)

 

Jeg er 21, er gift med en fra Nigeria og har en liten gutt på nesten 20mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer med jenta!

 

Jeg er 26, samboer med min kjære fra den Dominikanske republikk. Sammen har vi Snuppa, født i februar-05 - verdens nydeligste så klart! Vi traff hverandre i Norge, og har akkurat kommet tilbake fra vårt første besøk i mannens hjemland.

 

Jeg har forresten vært på ferie i Sierra Leone, sommeren 2003. Det var et flott land, men dessverre veldig ødelagt av krigen. Men mange flotte og sterke mennesker, og flott natur. Har du vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for gratulasjoner:) tror jeg har fått verdens roligste baby.. hun bare sover og spiser og koser med mamman og pappan sin:)

 

linda_82: nei, det er ikke mange fra sierra leone i trondheim, så sambo henger mest med nigerianerne her. pappan hannes er fra nigeria, så han snakker språket deres, og føler seg vel som en "nigerian guy" han også.. tror vi kjenner en annen fra sierra leone, men han bor i nordtrøndelag.

 

Mulatica: har ikke vert der, og tror ikke det blir noe reise dit heller med det første. sambo vil ikke tilbake, han liker ikke å snakke noe serlig om tiden der nede heller, så det er egentlig begrenset hva jeg vet. størsteparten av familien hans bor nå i nigeria, så blir sikkert og reise dit en gang, men må vel vente til jenta blir litt større. vil jo at hun skal få noe ut av turen også, siden det sikkert ikke blir så ofte vi reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer :)

 

Jge er 23år og gift med en fra Pakistan, 2 barn, jenta mi er 5år og lillegutt er strax 9mndr :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...