Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Vi har sex ca. 2 ganger i uka og som regel i helgene. Prøver bare å bli gravid enda så burde vel være flittigere, men.. Tidligere hadde jeg mer sexlyst enn han, men nå har han klart å "temme" meg ned til ca. 2 ganger i uka. Han har rett og slett ikke behov for mer. Bare nysgjerrig på hvor ofte dere har sex?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Er i uke 34 og vi har sex minst tre ganger i uka
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Samme her.. uke 34 og minst 3 ganger i uka. Lysten har gått litt ned kan man si, med at bevegelsene fra den lille har gått opp. Før var det minst en gang om dagen. Nå blir det skikkelig turn-off for meg hvis vi begynner, og så begynner lillegutt samtidig og kave inni magen, da klarer jeg rett og slett ikke å nyte det.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Til vanlig og til nå har vi sex mellom 6-8 ganger i uken tenker jeg... Men jeg er "bare" 12 uker da, så mye kan jo selvsagt skje.. Hos oss er det alltid jeg som har hatt mest lyst også, men merker at hans behov også er blitt større da:D:D
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Artig spm... men nå, i uke 32 er det ca 2... jeg sliter med å slappe av hele døgnet, og har en svært hensynsfull mann.. Jeg har det største behovet, og før vi ble gravide, hadde vi sex alt fra 6 til 12 ganger i uken.. Og det blir det vel når alt er tilbake til kroppslig normalt igjen.. Men sex er jo mer enn samleie, da. Vi er filnke til å variere- det gjør ting spennende og trygt siden jeg er litt "halt" om dagen
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 heregud håpe ikke dette er det normale,vi har de siste årene ikke hatt mere en en til 2 ganger i nåneden (onger ,skiftarbeid )
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Trodde egentlig 2 ganger i uka var ganske normalt.... Åsså litt onanering på egen hånd i tillegg noen ganger kanskje?
Ylva og Mathilde Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 I snitt en-to ganger i måneden. Sex er oppskrytt..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 det varierer fra uke til uke....og fra person til person. Har det selv ganske ofte men det hender jeg ordner det selv om lysten er der og ingen mann er hjemme. Kos deg.
tre håpefulle Skrevet 12. desember 2006 #11 Skrevet 12. desember 2006 Sex er ikkje oppskrytt så lenge en klarer og gjøre det som er godt for kvarandre og det ender i en kjempeorgasme for begge, da e det absolutt verdt det.. Men viss en he en mann som ikkje vil tilfredstille og gjære det han kan for at vi skal ha det godt, ja so e ej einige i at det e oppsrytt.. One-nigths er oppskrytt, men sex med min kjære e himmelsk i forskjell.... Men no he vi sex ca 2ganger i uka, av og til meir... E vel ej som holder igjen, mista litt lysta og he ikkje behov for meir akkurat no... Han kunne sikkert hatt sex fleire ganger pr dag han... hehe... =o) Juleklem
Ylva og Mathilde Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Orgasmene jeg får på egenhånd er mer intense, samt at jeg slipper å vente på at han skal bli ferdig, så derfor foretrekker jeg å ordne opp på egehånd. Sex er hyggelig nok det, men ikke såå viktig..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #14 Skrevet 21. desember 2006 oioi følelse av at det er ille hos oss da...husker ikke sist vi hadde sex en gang er i uke 35 nå..før graviditeten kunne vi ha perioder med sex nesten hver dag og perioder/uker hvor vi ikke hadde sex..er liksom sånn at når vi først har sex skaper det mer sex på en måte og så er en gang kansje ikke bra å så går det lang tid igjen..dette var før graviditeteten men nå mens jeg har vært gravid har jeg mista lysten drastisk og etterhvert han også..nå klarer han ikke å se på meg på et seksuelt vis for han ser bare ungen
Lothiriel Skrevet 26. desember 2006 #15 Skrevet 26. desember 2006 Jeg regner med at dere som har sex 12 ganger i uke IKKE har barn fra før?? For ellers skjønner jeg ikke åssen dere får tid/har ork. Her i gården er det ganske så labert for tiden, til min manns store ergrelse, men sånn er det bare. Kanskje en 2-3 ganger i mnd.o nå...Til vanlig..kanskje en gang i uka.....For meg er det mer enn nok )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå