Gå til innhold

Torpekjerringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi. Vil bare si god tur. Det er sikkert delig å ikke måtte styre så mye til jul. Det gjør forresten ikke jeg heller- ser bare frem til å resie. Her på vestlandet har det regnet hver dag i over en mnd så nå er det på tide med litt sol og varme. Det er 30 grader i Hua Hin om dagene:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :o)

Ja, det skal bli utrolig godt å komme ned nå :o)

Er ferdig med all stryking for alle barna nå...blir jo en del sommerkjoler emd 3 små jenter ;o)

Så er godt igang med pakkingen , bare vi voksne igjen nå.....

Bare 2 arbeidsdager igjen....så er det ferie :o)

Dere får ha en strålende tur dere også....dere reiser vell før vi kommer hjem igjen - kos dere masse!

takk for all informasjon jeg har fått av deg gjennom denne siden.... legg meg gjerne til på msn - [email protected] !

Klem

Skrevet

Spurte deg akkurat på innlegget mitt men jeg spør her og jeg: Dere skal til Hua Hin? det skal vi og.. Hvor lenge skal dere være?

Skrevet

Ja, reiser fra Landvettter på søndag og til Bankok - dere også ?? vi blir i 2 1/2 uke

derfra er det buss ned til Cha am :o)

Hvor skal dere bo ?

Vi skal bo på ving regency i Cha am :o)

Skrevet

Nei vi reiser neste lørdag. Til Bangkok, og så kjører vi til Hua Hin med en gang. Skal bo på et gjestehus vi har bodd på før som vi trivdes så godt på, i Hua Hin. Skal være i 2 og en halv uke vi og. Ja det er ikke lite det regner her på Vestlandet... Begynner å bli mektig lei. Skal bli godt å komme til varmere strøk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...