Gjest Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 ble det levert på døra?måtte dere gjøre noe da den var framme i norge? Den var i oslo i 6 tida o morges.Jeg bor ca 45 min derfra,får jeg den i dag da?
Blue Lady Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg fikk ikke noe hentelapp i postkassen, virket som at man kun skal følge med på internett. Egentlig må man vist hente den selv på Tollpost, men jeg hadde ikke muligheten så jeg ringte og spurte om de kunne levere på døren, og det gjorde de! uten at det kostet en krone! I tillegg glemte de å ta betalt for momsen så vogna kom på bare 3000
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 ok,for den var i oslo i dag tidlig.Men står ikke hvor...bare oslo og hub sortert... Hvor ringer jeg da?og hva sier jeg*hehe*
Blue Lady Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 var inne og så på sendingsreferatet av min vogn nå. Det står hub scan når den var i oslo, og når den kom til tromsø står det inbound. Dagen etter ståre det warehouse, så regner med at man kan hente den ut da?? Jeg ringte 09300, du kan jo bare ringe de å høre om den er klar for henting! ring før 1600, tror de stenger 1600 eller kanskje det var 1630
Blue Lady Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Du får forresten opp hvor den er ved å trykke på den røde pila. Men den ligger nok på Tollpost sin terminal i Oslo, men dere har kanskje flere terminaler for Tollpost Globe?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 står ikke noe rød pil på den siste oppdateringen.Aner ikke om det er flere terminaler jeg hihi.Men får ikke hentet den ihvertfall. Takk for svar igjen=) Er jo så utålmodig av meg når det gjelder å vente på sånn hehe
hagbart Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Når skal man egentlig betale momsen ? Kommer den som regning i posten eller får man dette når vognen leveres ???
Mini&Meg Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 da jeg bestilte varer fra utlandet fikk jeg moms regningen i posten lenge etter at jeg hadde fått varene.
Clementine Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Jeg hadde ringt tollpost og oppgitt sendingsnummeret. Så får du beskjed om de kjører den til døra eller om du må hente selv. Jeg orka ikke vente på at de skulle levere på døra, jeg kjørte sporenstreks opp å henta den. Vi fikk også momsregning i posten mange uker etter vogna kom, så man er utrolig heldig hvis de bare glemmer å sende den.
Clementine Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 glemte å si at bilene til tollpost oftest kjører ut på morgenen, så hvis ikke alt er sortert på bil kan det være vogna er igjen på terminalen og blir levert imorra heller..
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Hvilke vogn var det du kjøpte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå