Gå til innhold

Nå ble søsteren min hentet i ambulansen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg sitter her og er litt utenfor meg selv.....ting blir litt for virkelige nå....sykehus er ikke moro, der er det jo syke folk..... Hun som er det friskeste (mentalt) og mest kloke menneske jeg kjenner og overhode har kjent noen gang, taper stadig kampen om kroppen sin....Nå er hun forgiftet av et eller annet som de ikke helt vet ennå.... Trenger gode energier nå jenter - til søsteren min som kjemper for livet, og en klem til meg....liten jente jeg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg helt kan forstå hvor tøft dere har det! Men jeg har skjønt at både du og din søster er sterke personligheter med god innsikt i det meste. Men pass på at dere gir dere selv LOV til å være engstelige, redde og små. Ikke sterk for enhver pris... det er ikke verdt det! Har vært der... Sender masse tanker til både deg og din søster som kjemper!!!!

Skrevet

Takk skal du ha Snulder, og om noen forstår så må det vel være deg....

Vondt vondt vondt og redd redd redd..........bare gråter og gråter nå.....

Skrevet

Jeg håper og tror at hun takler denne tunge perioden også! Sånn at dere alle kan feire en spesiell og nær jul sammen!

Skrevet

Kjære deg. Ord blir fattige og små, de også. Tenker på deg og søsteren din og familien - og håper...

Varm klem fra

Skrevet

kjære deg.

jeg vet hva du gjennomgår nå.har vært der selv,flere ganger.

lov meg at du tar vare på deg selv i denne vonde tiden.

håper virkelig søstra di klarer seg gjennom også dette.

ord blir en fattig trøst,for bare du kjenner hva du føler nå.

men,jeg sender deg en varm og lang klem.

Skrevet

Kjære kjære Klatten, så fælt og så ubeskrivelig vondt.... skummelt og trist og virkelig. Det må være grusomt når hennes fysiske svakhet igjen blir så tydelig... Jeg tenker på deg og på dere hver dag, men hva hjelper det da? Jeg vil ta det bort, ta bort det vonde og det urettferdige... Klart du er liten, det er jeg glad for at du er! Som snulder sier så er det ingenting som blir lettere eller bedre eller finere av at dere holder maska. Heldigvis vet jeg at dere to, søstrene, at dere har noe som er helt ekte uten "jeg takler det fint"- klærne på.

Alt blir liksom så teit å si når noen går gjennom dette, men jeg klarer ikke la det være, jeg vil trøste og klemme og si at dere har vært flinke, at dere ER flinke! Hun som syk og søster og datter og mor, du som søster og tante og datter og mor og frisk.... DEt er en helt underlig og vanskelig kombinasjon, og for dere er det bare fint... Akkurat det er helt fantastisk!

Jeg tenker på dere nå også jeg, med klump i magen...

God klem fra

Skrevet

Kjære Attpåklatten! Nå sitter jeg på kontoret mitt og tørker tårer. Livet er utrolig urettferdig. Det finnes ingen trøstende ting å si tror jeg, og det er neppe de "rette" svarene som vil trøste deg. Det er godt dere er så knyttet til hverandre, kan vise svakhet og prate med hverandre. Fra her jeg sitter, ser det ikke ut til å være mye ugjort mellom dere, ingenting å angre på. Det gjør det lettere å bare være sammen og forholde seg til situasjonen slik den utvikler seg.

Denne julen ønsker jeg meg ingenting, har alt jeg trenger. Hvis noen hører ønskene mine, ønsker jeg at dere skal få feire jul sammen i 2007 og 2017 også!

Skrevet

Å herregud - nå griner jeg også!

Har ikke dibbet på en liten stund og leste nettopp kalenderhilsenen din også. Jeg kan bare si at jeg tenker på dere og sender mange varme klemmer i din retning. Må det bli en GOD JUL tross alt!

XXXXXXXXX og klem igjen :)

Skrevet

Sender mange gode tanker og klemmer til dere begge. Håper de finner ut av ting og at dere kan feire en fin jul sammen.

Skrevet

Kjære Attpåklatten!

Det er lov til å være liten pike av og til selv om man er voksen utenpå!

Jeg sender deg all den positive energien og trøsten jeg har i hjertet mitt. Jeg vet så alt for godt hvordan dette føles, men håper du finner styrke i innleggene fra modenmammaene.

Stor klem!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen, det varmer virkelig å vite at dere tenker på oss! Mye tårer og fortvilelse i dag.....

Hun har ikke blitt operert ennå! Men hun er satt opp på operasjon i morgen, så vi bare krysser fingrene videre her nå.... Hun er hjemme igjen, da hun ønsket det, og jeg skal bort dit med hjemmelaget pizza hvert øyeblikk, ny Beck-film og mange søte små førjulsgaver, fra svigermor og meg...så blir det en fin kveld alikevel :-))

Ha en fin kveld dere gode jenter - vi "snakkes" senere:-))

Klem fra meg

Skrevet

Kjære Attpåklatten.......

Jeg gir deg en stor og god klem, den varer så lenge at du har god tid til å felle tårer på skulderen min mens jeg stryker deg over håret........

Tenker på deg og dine!

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si..kan bare si stor stor klem,tenker på deg!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg vet heller ikke hva jeg skal si, er ikke så god på de store ord.

Men jeg kan si at jeg vet at det kommer dager hvor solen skinner, jeg vet det kommer dager med storm og regn. Men jeg vet også at vi får ikke mer enn vi kan tåle.......Så det er derfor noen får mer enn andre....

Sender i det minste over en stor klem til dere begge.

Lykke til....

Skrevet

Åh, kjenner jeg får vondt helt inni margen når jeg leser dette. Ord blir så fattige, men du skal vite at jeg tenker på og føler med dere.

Håper dere har hatt en fin kveld...

En god klem til deg:-)

Skrevet

Uff, det er så trist, så trist. Håper søsteren din blir bedre- og så håper jeg at du også får litt søvn og hvile.

Sender dere mange gode tanker.

Klem fra

Skrevet

Kjære Attpåklatten,

Sender deg og søsteren din alle gode tanker, energi som hjelp til å stå i den tøffe virkeligheten og kraft til fremdeles møte utfordringene livet byr dere begge og alle som står din søster nær!

Gode klemmer og trøstende nærhet byr jeg deg også. Ta det du trenger av støtte fra alle dem som tilbyr det. Vi er mange som står ved din side, som føler med deg og din søster i kampen og som stiller skuldre, ører, følelser og tid til disposisjon når du måtte føle behov for det.

Stor varm klem

Skrevet

Så triste greier. Jeg har tenkt mye på deg og søsteren din i det siste.

Jeg har vel sakt det før; men din søster er heldig som har fått akkurat deg til søster. For meg ser det ut som du faktisk klarer å være til stede for henne i nøden. Jeg tenker på dere begge.

Skrevet

Takk og takk... Det varmer med alle tankene og klemmene:-)))

Skrevet

Kjære Attpåklatten.

Sender en stor klem og masse ønsker om at det går litt deres vei en stund og at dere får feire også denne julen!

Til å være en av de minst religiøse personene jeg kjenner så har jeg ett lite vers til deg: Som dine dager er skal din styrke være.

Stor klem til både deg og din søster

...fra

Skrevet

Tusen takk - akkurat det har jeg forstått, så det er et sant lite vers!!!

Klem tilbake

Skrevet

Huff, dette var trist og god lesing på en gang. Trist at kampen til søsteren din blir tøffere og tøffere. Godt å se alle de flotte modenmammaene her som gir en virituell trøstende klem til både deg og søsteren din. Henger meg gjerne på den og skal mobilisere alt jeg har av positiv energi for morgendagens operasjon.

Stor bamseklem fra

Skrevet

Håper operasjonen går bra =)

Vet ikke riktig hva som foergår med søsteren din, men skal tenke ekstra mye på dere i dagene som kommer.

Skrevet

Takk dere....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...