Gå til innhold

sur som f..n!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag og samboern min har en liten gut på 14 mån vi har varit tillsammen i tre år, helt pløtsligt førteller hon mig att vi inte har det bra og att hon har følelser før en kolega som hon jobbat med i 2 mån.

hon bestæmmer sig før att læmna mig og att flytta till honom( sa att hon inte har någon annan att bo hos) hon var borta en uke innan hon kom tillbake og sa att hon savnet mig og ville att det skulle vara hon og mej, efter lite øvertaling fra hennes side så fick hon komma tillbake, bara før att gøra samma sak igen, det gick en uke innan jag fick reda på att hon fortfarande drev med samme type, så jag hivade ut henne ur huset og hon åkte tillbake till sin nye typ og der bor hon nu idag.

hon sier att hon e lycklig og att hon gjort rett valg. nu i helgen som var bode hon och hennes familj i huset mitt pga av att jag lovat hennes mamma det, da ville hon helt pløtsligt att vi skulle sova ihop trots att hon har en ny man som hon bor med? fattar ingenting, men jag gadd ikke det så jag gick ut og festade istællet og då blev hon skuffad og lei sig?

Vad driver hon med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Hun utnytter deg!!!

Jeg tror hun vil ha i pose og sekk, og ikke helt vet hva hun vil. Det er uansett utilgivelig å drive på sånn her. Hun utnytter både deg og han andre (men det driter du vel i), så her bør du bare sette foten ned! Tenk gjennom hva du vil med henne - vil du prøve igjen hvis hun er villig? Eller har du sett hvem hun egentlig er gjennom en slik oppførsel? Slike kvinner holder på så lenge de får fortsette, så her er det nok du som må sette en stopper.

For å si det på en annen måte: Jeg tviler på at hun elsker deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...