Gjest Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 innrømmer det jeg....=0) helt fra jeg var lita har jeg og min eldste bror vært uhelbredelige.... hvem andre enn vi to satt på huk bak sofan å klemte,så,rista og funderte?? =0) det verste er at jeg ikke ble bedre med årene......(heller ikke han) her er det mor som har enerett til å legge pakker trygt bak låst dør...(for da kan jeg ta i hver enkelt,hahaha) pussig at voksne kjerringa skal være slik....å så sier jeg fyyyy til ungene når di prøver å få oversikt over hvor mange det er.....nei,her er det virkelig barnslig glede...hvert år =0) andre som klør i fingrene når julaften nermer seg,eller er det baaare meg som trenger å høre at slikt gjør man ikke....??? skulle tro at ei på 35år klarte å skjerpe seg....mulig jeg får be mannen huke tak i meg i år...=0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg gjør det ikke!! Men, min ekssvigermor drev ekstremsport innen feltet:-) Hver natt til juleaften satt hun seg til i stuen og hørte på Mahalia Jackson synge julen inn på radio og åpnet ALLE pakkene til ALLE, for så å pakke dem litt dårlig inn igjen.......Stakkars eksmannen min hadde aldri pakket opp en pent innpakket gave han! Og min søster og far var "kriminelle" for mange år siden - de to er de eneste vi vet om som klarte å spise opp en hel kilo med Kong Haakon uten at cellofanen rundt var ødelagt! Og de blånektet i mange år, men ga seg til kjenne til slutt:-))
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 hehehe...så ille er jeg ikke nei =0) holder med å ta på di og legge di på plass. så kjedelig at ekssvigermora di gjorde slikt da.er jo ikke morro å vite alt på forhånd..... å den med Kong Haakon,ja hehehe..den var god.at di fikk det til !!! eldste sønn her spiste opp en boks smågodt uten at forseglinga var brutt....men han vil ikke lære bort knepet sier han. kanskje like greit =0) skal skjerpe meg i år....la mannen ta over og gjemme pakkene.eller så får han låse døra så jeg ikke slipper inn... tror det har smitta over på di to største her...har allerede funnet di på boden der mottatte pakker er.. godt di har den forventninga ennå =0)
♥Snulder Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 I og med at alle pakkene som er her i huset foreløpig... er innkjøpt av meg... så utgår pakkeklemming:)
her@ Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Ikke jeg, men har en sønn som er sånn. Et år var det små hull i nesten alle pakkene... Gjett hvem som hadde smugtittet?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 hmm....så det er bare meg her inne som smugklemmer??? ikke bra.... skal skjerpe meg....men det er noe med jula og alle pakkene..hehehe ungene har vært flinke til å ikke åpne.var vel et år den eldste ikke kunne dy seg.men det var kun en pakke da... tror nok mamman har noe å lære av sine barn =0)
TORO-husmor Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Eh... Må vel bekjenne mine synder... Jeg er en smugklemmer, smugrister og (i enkelte tilfeller) smugsniffer. Men jeg kunne aldri finne på å åpne pakkene før tida. Og så klarer jeg å vente til vi er ferdige med maten på julaften nå. Så kanskje er jeg ikke så ille likevel? (Trall-la-la...)
Gummelillan Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Å ja da. Både klemmer og åpner ;-) Men de fleste pakkene er innkjøpt av meg da, så det blir ikke så mange som er så spennende å klemme på lengre da...
Trollmora Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Joda jeg klemmer litt jeg ) Men ble nesten kurert da jeg var yngre. To år på radfant jeg julegaven til meg selv i klesskapet til moren min, uinnpakket. Veldig dårlig samvittighet på julaften da jeg måtte late som om jeg var kjempeoverrasket (
Superlis Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Må nok innrømme litt klemming her og,mannen kommer aldri hjem med gaver til meg før julaften...hehehe
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 pjuuh....hehehe så var det ikke baaare meg =0) gudsjelov......hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå