Gå til innhold

Sædprøve...

Nenoda + et lite under i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere gutta som har måttet gjøre det? Var det kjipt? Min kommende ektemann skal snart inn og jeg syns det høres så fælt ut. Er vel sikkert ikke noe verre enn hva vi jenter må gjennom, men... huff... Hva syns dere gutta her inne? Eller er det noen av mennene til jentene her som har sagt noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,er jente jeg da,men svarer for mannen min:)

Mannen syns det ikke var så kjekt de første gangene,men det ble lettere etterhvert.Første gangen skulle jeg hjelpe han,men det gikk ikke sånn kjempebra...Han fikk prestasjonsangst.Tror han følte presset.Etter det,gikk jeg en tur,også ringte han når jeg kunne komme hjem igjen.For vi var så nerme sykehuset at vi kunne gjøre det hjemme,bare vi var der innen en time etterpå.

Skal dere gjøre det hjemme,eller må han gjøre det påsykehuset?Jeg vet min mann hadde hatt litt mer problemer med det,men han hadde klart det:)

Lykke til;o)

Skrevet

Han kan sikkert gjøre det hjemme, men vet ikke om han foretrekker det. Tror nesten det er meg som syns det er verst. Virker ikke som han tar det særlig tungt egentlig. Får håpe han ikke får helt spader, da. Kan godt forstå at man kan få prestasjonsangst, ja.

Måtte mannen din gjøre det flere ganger? Kan jeg spørre om hvor mange og hvorfor? (du kan bare la være å svare hvis du ikke vil, altså)

Skrevet

Ja,han måtte komme med flere prøver.Først to når vi gikk til utredning hos fastlegen.Legen vi hadde var ganske distre`,så ting tok tid,så derfor måtte han opp med en til....Og når vi ble sendt videre til sykehus og utredning der,måtte han levere iallefall en,muligens to..Husker ikke helt.Også måtte han komme med enda en til selve forsøket:)Tror det var det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...