2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei hei jeg må skryte litt først.. fikk værdens finning til sønn Tordag 301106... *smerte sier jeg bare* det er vondt å fø.... Men værdt det.. Men det jeg lurert på er når er det man liksom blir "normal" i underlivet igjenn? til å ha sex? tenker på når har jeg liksom gått tilbake til mitt "gammle" meg? takk for de svarene jeg kan få =) Klem
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Du må kjenne etter når du føler deg klar. Hadde sex 14 dager etter fødsel, ikke heeelt mitt gamle "jeg", men det var jævli godt ,
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Veldig individuelt det der. Vi hadde sex etter ca to uker. Da var i allefall jeg jeg helt utsulta og det opplevdes veldig bra! Jeg var jo ikke helt mitt gamle jeg, men hovedsaken var jo at det ikke gjorde vondt. Det var nemlig jeg litt engstelig for. Jeg har ikke tenkt å vente så lenge denne gangen heller. Vil gjerne komme tilbake til det normale så fort som mulig.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 det heter du skal vente til 6 ukers kontrollen
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Dette er VELDIG individuelt. Vi ventet ca 3 mnd etter forrige, men tror ikke det fins noe fasitsvar. Alle må bare følge sine lyster og hva kroppen sier ifra om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå