Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 og du får et dikt Søstre: "Hold meg i hånden, søster. Vi går på en usikker vei, under de evige stjerner, famlende, du og jeg. Hjelp meg når foten gjør feiltrinn og ikke kan finne sin vei. Dagny Tande Lid
Trollmora Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Tusen takk, nydelig skrevet! Tenker det sier mye om deg og din søster akkurat nå?
fru <3 Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Ville bare ønske dere en god natt og takke for sist, nydelig dikt. Har hatt det nokså travelt siste dagene, derfor lite dibbing på meg. I morgen er det den store "fotomodell dagen", håper lillebror er like blid som han pleier ;0). Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Å så spennende, går nok helt sikkert fint! Han var jo en særdeles blid sjarmør:-)) Lykke til!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 tusen takk for et nydelig dikt. ble litt tankefull her jeg. di ordene sier så mye...=0) ha en god natt da. klem =0)
Superlis Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Dytter denne og sier nydelig dikt!!! Jeg er ikke så heldig å ha en søster,og akkurat nå for tiden så må jeg nok si at jeg tenker ekstra på deg hver gang jeg hører noe om søstre,kos til deg! Men jeg har to brødre som står mitt hjerte nært,han yngste er som en søster for meg.. Her er et dikt jeg fikk av han til bursdagen min:Uansett avstanden mellom oss,uansett hvordan livet har forandret oss,er vi for alltid knyttet sammen. Du vil bestandig ha en helt unik plass i hjerte mitt! En fin dag til deg og alle andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Urtete Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Nydelig................., alldeles nydelig...... Snufs..... )
her@ Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Snufs... Blir så sentimental av sånne søsterdikt, da jeg ikke har noen søster lenger... Skjønner veldig godt at det betyr noe spesielt for deg nå Attpåklatt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå