Gå til innhold

Haaalloooooo alle sammen!!! :-\ Skjerpings sier jeg bare!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æææærlig talt folkens - hva er dette her!! Vet ikke om jeg skal grine eller le jeg............

Kjære vene, her er det en ung dame på 24, som er voksen nok til å stå for det hun gjør, og gjør et valg. Det er HENNES preferanse ikke sant? Jeg blir helt satt ut jeg av dette virrvarret av skittkasting. Vel, poenget mitt er vel at jeg lurer veldig på hvorfor alle GIDDER å BRY SEG så veldig med dette - og for meg så jeg det ut som om mange skriver sine innlegg basert på egne erfaringer eller hvordan de selv står stilt.

Jeg mener at vi må da for all del være såpass voksne alle sammen, at vi kan se at dette fører INGEN STEDER hen?? Hva i all verden skal nå dette være godt for?

FAKTA er jo t det er en alene mor som er gravid - med alle de hormoner og følelser det innebærer som utøser sine følelser her - og være seg hva det vil, men det er ikke dermed sagt at man skal hive seg på en heksejakt og dra inn alt som er mellom himmel og jord -

som at "dette må hun svare for på trygdekontor...snylte på OS etc etc....." --> TULL!!

HUn sier selv st de ikke er sammen, og om henne seksuelle preferanse er nettopp denne mannen - og har et eventyr med han så har vel ikke det NOENVERDENS ting å si for hennes OS!! Poenget er om faren overnatter der på jevnlig basis.....om de har et forhold. Noe hun nekter for at de har.

Videre mener jeg at det er et valg å ta om man ønsker å beholde et barn eller ikke, og når hun begrunner sitt syn med at HUN mener det kan være bra for barna å ha samme far, så er det vel ikke dermed sagt at endel her inne skal hive seg på en bølge av sterke motargumenter for det.....har ingen problemer med å se argumentene fra begge sider jeg....men POENGET er at dette er HENNES valg. Dette forumet er IKKE til for å oppdra eller overtale eller krangle mellom egne morale verdier. Derimot er det er forum for de som er alene med barn - for å kunne åpne opp å dele tanker, følelser og andre mer praktiske spørsmål med meddsøstre og brødre som er i sammebåt.

Jeg er 37 - med ei lite jente. Husker godt hvordan det var å gå gravid alene - og allen tankene og følelsene som blir tusen ganger forsterket av hormoner og alt som skjer i kroppen ellers..... Herregud dere - vis litt medfølelse her da.....det er vel ikke på død og liv å kjøre henne ned for at hun mener det hun gjør?

Og tenker vi oss om - så tviler jeg på at alle sammen her KUN har rent mel i posen.....hva med å feie for egen dør først....?

Til deg H.I.

Jeg ønsker deg lykke til.....og - ønsker deg alt godt!! dette klarer du!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det selvsagt debatten omkring Mulan jeg snakker om her....men det skjønte dere vel??

Skrevet

blir med på denna nå ja:)

Skrevet

henger meg med på denne ja. bra sagt jenta:)

syns synd på denne jenta nå som har fått sånn pepper.

men lykke til så mye med lille barnet og nye i magen.

klem

Skrevet

Enig med deg,har jo blitt rene kranglesiden her inne...

Skrevet

Et forum er til for diskusjon, og da vil det alltid være for og i mot. Kjedelig om alle skulle være enige om alt.

Drittslenging er selvfølgelig ikke gøy, men man må takle å få saklige tilbakemeldinger når man skriver om slike ting som f.eks Mulan gjorde.

De usaklige er det bare å se bort i fra :)

Skrevet

STÅ PÅ MULAN:) kos deg med eksen din når du måtte ha behov for det, bedre en one night stand ute på byen ikke sant. Og kroppen krever jo....hihi. Synes du er tøff og utrolig reflektert. Støtter deg i tankene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...