Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Det har ikke jeg, og ingen jeg kan dra på barnevennlig besøk til...( Tenk å være 23 og sitte hjemme ALENE med gutten på 2 på NYTTÅRSAFTEN.....*hulkhulk* Sikkert barnslig, men nå er jeg litt deppa altså... Noen andre?
mamma20! Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 eg har barnevakt viss eg vil men eg tror eg vil ha sønnen min på 12 mnd hjemme. tenkte heller å invitere noen hjem til meg... det er jo ett alternativ...eller har du noe familie å reise til??
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Litt barnslig ja. Må nesten regne med slikt når man har valgt å få barn. Kan du ikke innvitere noen hjem til deg og lage f.eks helstekt kalkun(19 kr kg på rema1000) Da vil de sikkert komme:o)
Sabina og gjengen Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Jeg skal ikke være aleine, men sammen med sønnen min på 3mnd (på nyttårsaften 4mnd). Sorry at jeg sier det Serin@, men jeg synes ikke så veldig synd på deg. Det kan jo hende jeg stikker opp til huseieren om de er hjemme å tar et glass vin og skravler litt, men ellers hadde jeg bare tenkt å kose meg hjemme. Kanskje gå utafor døra å se på rakettene i tolvtida, ellers lage meg litt godt å spise, se en fin film eller noe. Når man har barn er faktisk nyttårsaften omtrent det samme som hvilken som helst annen dag, og ikke lenger en dag for fest og fyll... (forresten, jeg er 20.)
mamman&andrea Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Dattera mi er anna hvert år hos faren, så nyter nyttårsafta sammen med min datter anna hvert år og ute med venner det neste året. Har familie og venner med barn jeg kan feire nyttår sammen med når dattera mi er hjemme. Nyttår er ikke så viktig for meg egentlig, så hadde vertfall ikke skaffet barnevakt den ene kvelden..
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 hehe..alle mine venniner, er "desverre" super single party jenter, tviler at de vil være her på nyttår. pappa..nei...mamma...kansje hun vil invitere, men tror hun skal på besøk hos noen, ikke så enkelt da. men men...livet er mer enn en fest, hehe...men NYTTÅR, eeeelsker nyttår!!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 hadde ært kos det, være med venner altså, er bare det at jeg ikke kjenner noen andre som er hjemme i norge med barn:( hadde ikke gjort meg noe å hatt det stille og rolig, men ALENE...heeelt alene...ingen husvert, ingen noen ting, bortsett fra lillegutt da, men han sovner jo 8.
Mamsen86 Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Jeg skal være hjemme med jenta mi på nyttårsaften! Og jeg gleder meg! Kunne faktisk ikke tenkt meg å bringe det nye året inn sammen med noen andre enn henne! Forutenom familien min, så klart. Som vi også skal være sammen med! Vi skal spise god mat, skyte raketter og bare kose oss - feste kan jeg gjøre hvilken som helst annen dag - men når klokken slår tolv på den siste dagen i 2oo6 så vil jeg helst titte ned på jenta mi å tenke over hvor heldig jeg er som har henne!
mamman&andrea Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Ja, det kan jo bli litt kjipt.. Men har du absolutt ingen venner med barn eller slekt i nærheten?
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 det som er tingen da...ingen familie heller...og lillegutt sovner jo 8!! misunnelig nå ja...
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 Ingen venner med barn nei, og pappa kommer aldri til å invitere meg..laaaang historie. mamma har sitt og sine, også laaang historie, stefar er døds syk, så forstår jo at hun vil være med ham...off, nei...får late som om det er en hvilken som helst vanlig da!
Mamsen86 Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 serin@, kan tenke meg at det kan bli litt kjedelig, hehe. Jeg har - som de fleste andre på min alder - festet vilt på nyttårsaften! Så det er jo en overgang å plutselig sitte hjemme på en sånn dag - en dag som er laget for fest og morro! Men jeg kunne faktisk ikke tenkt meg noe annet nå - jeg gleder meg veldig til å være med jentungen i år! Men du skal se at du får det kos! Lag deg noe god mat å se på rakettene!
Sabina og gjengen Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 hæ?? Bare fordi jeg vil kose meg hjemme med sønnen min og ikke ser det helt store med å MÅTTE feste den dagen er jeg perfekt mor... Da er jeg det da:) Flott å høre igrunn, vil jo bare det beste for sønnen min....og da kan det ikke bli bedre:p
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #15 Skrevet 5. desember 2006 Ikke noe problem med å ha gutten, men ALENE... Hadde ham ifjor hadde en kjempe fin kveld...i spania det da...masse venner og unger feiret sammen med grilling og nattbading!
Mamsen86 Skrevet 5. desember 2006 #16 Skrevet 5. desember 2006 Huff.. Forstår tegninga - for det er jo en dag da man vil være med venner & familie! Men nå har du jo den lille prinsen din, å du skal se at dere får det kjempe fint! Han er vel kanskje for liten til å forstå hensikten med rakettene enda, hehe.. Men lei deg en film, lag noe god mat - å ha som nyttårsløfte at innen neste nyttår så skal du ha skaffet deg noen venner med barn!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #17 Skrevet 5. desember 2006 hvor i landet bor du da? jeg ska sitte hjemme alene med 2 barn på nyttårsaften , resten av vennegjengen har barnevakt , så ska familien ditt å datt,, dessuten gidder jeg ikke å dra dit hehe... du kan komme hit om du ikke bor langt unna,, =)
winneboo Skrevet 5. desember 2006 #18 Skrevet 5. desember 2006 Ja jeg er heldig å har barnevakt på nyttårsaften, men det er fordi jeg har foreldre som ikke feirer det da. De feirer ikke jul heller så jeg ender opp med å sitte alene på julaften å det er ikke så veldig kult akkurat.
nalina Skrevet 5. desember 2006 #21 Skrevet 5. desember 2006 vet ikke åssen det blir i år.. men i fjor var jeg alene med lillegutt var da 6uker.. sambo var på fest.. kjempe moro å legge seg før rakettene ble skutt opp.. not!
Fiskestang Skrevet 5. desember 2006 #22 Skrevet 5. desember 2006 Bor du på vestlandet så skal jeg feire med deg. jeg og jenten her på 4 mnd hihi
tonebf Skrevet 6. desember 2006 #23 Skrevet 6. desember 2006 i år har jeg barnevakt, men i fjord var jeg med han.... skal spise middag hos mamman min så skal jeg dra bort etter det....
*ulvemor* Skrevet 6. desember 2006 #24 Skrevet 6. desember 2006 skal spise middag med familie og så hjem med jenta mi regner med at jeg får besøk av venner som drar videre etter hvert så ikke barnevakt nei! får jeg ikke ha henne julaften skal jeg i alle fall nyte nyttårsaften og første nyttårsdag. skolen starter jo rett etter, og da skal hun jo til dagmamma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå