Puselure Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Blir jo helt dårlig av å se alle de gravide rundt meg..... ÅÅÅHHHH tiden går så sent til el, ikm osv,osv:D Synes dere her inne er så utrolig tålmodige, jeg kjenner jeg blir fort utålmodig. Men det blir vel egentlig bare verre med å tenke så mye på det. Måtte bare få ut litt frustrasjon!!! Ønsker alle prøvere masse lykke til med å få en spire i magen:) Håper det blir mange nissespirer i desember;)
prinsessemamma-prins i magen Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Kjære Puselure. Ikke alle som er tålmodige nei! Jeg er IKKE tålmodig lenger.... Blir sprø av å vente- venter på mens/positv test! Ingen av delen så langt selv om jeg er vel over ei uke for seint ute med mens. Og jeg er alltid på tida!! Hadde vært bedre om jeg fikk vite enten den ene eller andre veien snart... Hvor langt er du i syklusen? Nissespirer ja! Det vil vi ha!
Puselure Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 ÅÅÅHHH så tidlig i syklusen vettu;) el den 15:) Så spennende å høre om det er noe på gang med deg da:D
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er minst like utålmodig som deg og nå nekter tr å komme tilbake (Se: kan jeg få tr tilbake fra hotellet...) ARRRRRGH!!!!! Hvem har vel lyst tiø å vente mer når en endelig har bestemt seg?!? BLÆÆÆÆ!!!
prinsessemamma-prins i magen Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Trur jeg bør ta meg en tur til legen-blir gal av å ikke vite! Er jo fint å vite før evnt jul-nyttårsfeiring. Blir jo litt annerledes hvis spira sitter!! Vi får holde ut ventinga-tiden går jo litt fortere når men kan prate alle koselige jenter her inne!
Puselure Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2006 Helt enig..... Har en sønn på snart 10 mnd og han satt på første forsøket.... Så jeg trodde faktisk det var mulighet for at jeg var gravid nå, men fikk besøk av tr 30 nov. Og jeg som hadde alle symptomene:) hehe. Nåja, vi får prøve igjen ja:)
Leontine Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Æ ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;o)
anrø Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Æ å vil ha baby i magen no. Trudd æ va heldig mnd,men nei. Mensen kom på fredag. Like skuffet hver gang. Lure på når æ ska få en spire i magen. Bynne å bli utålmodig ja. Har prøvd sia juni.Vi får hold motet opp på hverandre vi prøveran. Lykke te alle. Håpe det bli en liten nissespire i jula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå