Gå til innhold

Bidrag fra far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir barnebidraget fra far betalt ut?

Går og venter og venter, men det skjer vel ikke så mye så lenge han ikke betaler inn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere en privat avtale? eg har ikke så mye greie på det der for eg får ikke bidrag fra far i det hele tatt.. men har du skjekket om du har rett på bidragsforskudd??

Skrevet

Det går gjennom trygdekontoret, jeg syns det var best sånn. Har krav på bidragsforskudd, men TK sa det ikke var nødvendig... Det er 5 mnd siden han ble oppgitt som far, har enda ikke sett ei krone. Siste jeg hørte var at han fikk ei salig regning fra TK, men tviler på han har betalt den. Men jeg trodde det var slik at så lenge det går gjennom TK, så får jeg det jeg har krav på, mens det er de som tar støyten med å kreve inn pengene fra ham. Tok tydeligvis feil..

Skrevet

hei. ang bidrag fra far hvis du går gjennom bidrag fogden, så er det rart hvis det har tatt så lang tid, min ble trekt rimelig fort i lønna gjennom arbeidsplassen sin, og de pengene de får inn, de sender de til deg, og de er ikke nådige, de trekker det de må, min ble trekt 7500 på en mnd,

ring og snakk og mas med de....og ikke ring trygde kontor da, de eier ikke snøring, ring de som trekker pengene, statens innkrevning sentral? tror jeg det heter.

TG har ikke peil på dette...

Skrevet

Hm, spørs om jeg må gjøre det ja..

Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...