lillemy86 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 er så glad i dag. nesten nøyaktig 7 mnd etter at jeg tok siste p-sprøyte fikk jeg TR tilbake igjen! håper jeg er en av de heldige og at syklusen min stabiliserer seg ganske fort! men i dag er jeg bare glad for at jeg ikke er en av de som må vente over et år på å få TR tilbake. kanskje blir det en liten 2007 mod på meg likevell da.. *håpehåpe* håper alle andre også har en fin dag! *glad*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Åå gratulerer!! Da håper jeg at spira sitter fort!!! Er du 20? Det er jeg ;o) Koselig med fler på min alder! Når bestemte dere dere for å prøve? Var kanskje derfor du slutta på sprøyta...hehe. Masse lykke til og fortsatt fin dag til deg og! Krysser fingrene XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
lillemy86 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 jeg er 20 ja=) bestemte oss for at den i mai var den siste sprøyta ja, det var før jeg viste alt det negative om den dumme sprøyta da.. =) enn dere? hvor gammel er typen din da? hat vært sammen med sambo i 3,5år så det er på tide, føler jeg har gjort unna party tiden min!=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har villet prøve siden sommeren, men ikke han. Har gått på pilla i 6 år, så jeg ville ha en pause fra alle hormonene. Samboeren min var skeptisk, men sa til slutt at han gjerne ville prøve. Sluttet akkurat på pilla, har hatt sex en gang etter det. Han fikk kalde føtter og hoppet av i svingen, så får se hvor bra dette går, hehe. Han er 23, hva med din? Vi har også vært sammen 3,5 år, så håper at han blir ordentlig med snart. Veldig ferdig med party tiden min jeg og=)
☆Lille my* Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Helluu:) Måtte bare blande meg inn å si at jeg også er 20:) 86.modell;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Å så koselig!! Hvor lenge har du og typen vært sammen? Hvor gammel er han? Så gøy at det er fler på min alder som prøver! Bortsett fra en venninne som har barn, er alle veldig motstandere av å få barn så tidlig, hehe.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 jeg fikk sønnen min en mnd etter at jeg fylt 20. han var ikke akkorat planlagt, men det har vært helt supert! kroppen fungerer utmerket, og en kommer raskt tilbake i sin vandte form igjen. Man er opplagt og klar, og man har mulighet til å tilpasse barnehagedagen veldig når en er student. M andre ord, helt supert! Jeg ville aldri sett så mye til ham på dagtid om jeg hadde vært i jobb da. Det merker jeg nå, for etter 4.5års utdanning har arbeidslivet kommet og tatt meg:) lykke til, jenter!
lillemy86 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2006 sambo er 24 han.. så gøy at vi er fler unge her da! min sambo var litt skeptisk til å begynne med han å. men nå går det bra.. ble litt rart idag da, når jeg fikk TR. for da ble det litt mer virkelig, og kanskje realistisk at det kan bli en spire snart...
lillemy86 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2006 så fint nick da ¤ LiLlE mY 2pp¤ =) hvor lenge har dere vært prøvere da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Å tusen takk for det!! Det var så oppmuntrende å høre!! Er så mange som ser ned på det å bli tidlig mor, så koselig å høre at noen støtter det! Har tenkt mye på at det passer bra å kombinere morsrollen med studentlivet, fint å høre at det stemmer! Tusen takk igjen=) Lykke til du og!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Ja er litt rart å tenke på egentlig, men samtidig helt fantastisk. Jeg har så lyst på en liten spire! Hehe. Håper samboeren min blir mindre skeptisk etter hvert;)
lillemy86 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2006 så enig *dreamer*.men klar for et barn blir man vel aldri, vokser vel med den kommende mamma rollen når spiren sitter og tenker jeg. jeg går desentralisert så jeg får masse tid hjemme med barna, noe jeg ikke hadde hatt mulighet til om jeg hadde jobbet! har virkelig tenkt gjennom dette. sambo har fast jobb og grei inntekt så det er klart for en liten en! =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 Ja det er nok helt sikkert! Man aner jo ikke hva man går til før man er der. Å så herlig at du får mye tid hjemme med barna! Nå jobber jeg 50% og studerer. Tenker å jobbe mindre etter fødselspermisjon hvis jeg får barn, og ta opp studielån i steden. Er i tillegg ekstra stipend når man har barn Sambo har full jobb og har grei inntekt, så det er klart for en her og! =)
lillemy86 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2006 så koselig da.. gleder meg til spiren sitter jeg=) håper det ikke blir alt for lenge til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå