Gå til innhold

kan slimproppen begynne å gå nå allerede...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 25+2 og det virker nesten som slimproppen begynner å gå, har sånn seig slim når jeg er på do,- og tror ikke det er vanlig utflod.

Er jo litt tidlig ennå da. Forrige gang slimet jeg i over en mnd før jeg fødte, men det begynte jo ikke så tidlig da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det er den. Men gikk slimproppen over en mnd mener du eller en mnd før? Slimproppen er jo ikke så veldig stor egentlig så den skal kunne komme i løpet av noen få dager maks, som oftest på 1 dag. Utfloden kan forandre seg veldig når man er gravid, så det kan jo rett og slett bare være at den er blitt seigere. Synes slimproppen er veldig karakterisktisk, den er ekstremt tjukk, ofte litt blodig og sterkt farget, minner om tjukt snørr, så man tar liksom ikke feil.

Skrevet

det jeg har er veldig seigt og tjukt, men i forrige svangerskap slimet jeg hver dag i over en mnd,- da var det lissom så det hang sånne lange tråder ned når jeg var på do ( sorry at det høres så ekkelt ut)

Skrevet

stemora mi mista den tre måneder før ho fødte, så det går jo ann.. mister du den tidlig lager kroppen ny slimpropp ;o)

Skrevet

det høres jo betryggende ut,- vi har forresten termin samme dag lillefrø.

Jeg skal føde på ullevål,-hvor skal du føde?

Skrevet

Jeg vet hva du mener, har vært plaget med det selv, men det var nok ikke slimproppen. Har hatt veldig mye utflod i ulike varianter i svangerskapene, alt fra nesten flytende så jeg trodde jeg hadde tisset meg ut, til tjukt seigt slim, men da slimproppen virkelig gikk 6 uker før temrin med nr 1 var det ikke tvil om hva det var, det var som en gigantisk ekkel gulgrønn geleaktig klump med blodtråder i... *grøsse* Så det var stor forskjell på den og annet utflod slim selv om det også varierte veldig. Skal jo så klart ikke påstå at det er slik med deg så klart, men slimproppen er veldig spesiell i utseende. Med nr 2 gikk den ikke før jeg var i fødsel, så da merket jeg ikke noe til den. Tror ikke du trenger å bekymre deg for slimproppen nå, men ta det gjerne opp med jordmor eller lege på neste kontroll, for vis det er den så tidelig så burde det jo evt undersøkes.

Skrevet

går du å venter på å komme over på 3 trimester du og?

hehe, er heldigvis ikke mange dager igjen til det er under 100,- hurra!!

Skrevet

hehe! ja, venter og venter! :o) blir godt og komme over dette lange trimesteret! :D

Skrevet

Er litt ekkelt, men jeg har ganske slimete utflod for tiden. Ser nesten ut som snørr.....sorry beskrivelsen!

Det ligner ikke slimproppen ihvertfall, husker at den var gjennomsiktig med blod i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...