Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har akkurat laget meg hjemmeside på freewebs.com og må si at jeg synes det er mye bedre enn piczo. Enklere og renere Sjekk ut siden min: http://www.freewebs.com/babyseven
små Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Jeg også liker freewebs veldig godt, men jeg får nesten ikke til å laste opp bilder der.. data bare låser seg. SÅ derfor bytta jeg.. men har nå fortsatt hjemmesider der da:P Har du problem med bilder?
Linda og lille Oskar Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 min piczo side har blitt helt teit, virus kanskje.. prøver å lage på freewebs nå, men den henger seg opp hele tiden! Kjedelig å laste opp et bilde i gangen, spesielt når den henger seg opp... men oppsettet er mye bedre en piczo sitt da:)
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Hm, jeg har ikke hatt noe problemer med bilder i det hele tatt jeg .. Ikke hatt problemer med noen ting egentlig
små Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 kun det med bilder jeg har hatt problemer med..vet om flere som har slitt med det også.. men liker freewebs veldig bra..ikke så mye tull der liksom! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå