Gå til innhold

Juni: Første gang på dinbaby


mor2006

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en datter på 6 mnd, og har nylig flyttet til Nordstrand bydel i Oslo. Det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som har barn i samme alder. Jeg er 31 og samboende.Er det noen flere som bor i Oslo og som ønsker seg lekekamerater til sønnen/datteren sin...Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi bor i bydel Nordstrand, nærmere bestemt Bergkrystallen. Flytta hit i høst (fra Trondheim men begge er egentlig fra Kr. Sand).

Er 24 år, samboende med en på 25 (har vært sammen i 8 år), Linnea ble født 23. juni og er vårt første barn. Hadde vært hyggelig å treffe flere i området. Hvor på Nordstrand bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor også på Bergkrystallen. Har bodd her i ca.2 uker, men har ikke fått utforsket nærområdet så mye ennå. Vet at der er en åpen barnehage som er åpen 4 dager i uken et sted på Lambertseter, men har ikke hatt anledning til å oppsøke noe midt oppi oppussing osv. Jeg har bodd 10 år i Oslo, og har flere gode venner her, men de fleste er på jobb på dagtid. Det hadde vært fint å utvide kretsen med noen som er i samme situasjon..ta med termos og kaffe på tur osv. Datteren min ble født den 10.juni, og er også vårt første.

 

Hannahs mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har msn, kan du jo legge meg til om du vil ([email protected]). Så kan vi avtale en trilletur hvis du har lyst. Masse som skjer i nærområdet, så du kommer nok ikke til å kjede deg her. Jeg er med i to barselgrupper som treffes ukentlig, i tillegg er det babysang i kirken på onsdager, babykino på fredager og to åpne barnehager i området. Den på Karlsrud er kun for barn i alderen 0-1 år, mens den andre (Leker'n) er fra 0-6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...