mor2006 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Jeg har en datter på 6 mnd, og har nylig flyttet til Nordstrand bydel i Oslo. Det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som har barn i samme alder. Jeg er 31 og samboende.Er det noen flere som bor i Oslo og som ønsker seg lekekamerater til sønnen/datteren sin...Ha en fin dag!
vårspiren Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Vi bor i bydel Nordstrand, nærmere bestemt Bergkrystallen. Flytta hit i høst (fra Trondheim men begge er egentlig fra Kr. Sand). Er 24 år, samboende med en på 25 (har vært sammen i 8 år), Linnea ble født 23. juni og er vårt første barn. Hadde vært hyggelig å treffe flere i området. Hvor på Nordstrand bor dere?
mor2006 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Vi bor også på Bergkrystallen. Har bodd her i ca.2 uker, men har ikke fått utforsket nærområdet så mye ennå. Vet at der er en åpen barnehage som er åpen 4 dager i uken et sted på Lambertseter, men har ikke hatt anledning til å oppsøke noe midt oppi oppussing osv. Jeg har bodd 10 år i Oslo, og har flere gode venner her, men de fleste er på jobb på dagtid. Det hadde vært fint å utvide kretsen med noen som er i samme situasjon..ta med termos og kaffe på tur osv. Datteren min ble født den 10.juni, og er også vårt første. Hannahs mamma
vårspiren Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Hvis du har msn, kan du jo legge meg til om du vil ([email protected]). Så kan vi avtale en trilletur hvis du har lyst. Masse som skjer i nærområdet, så du kommer nok ikke til å kjede deg her. Jeg er med i to barselgrupper som treffes ukentlig, i tillegg er det babysang i kirken på onsdager, babykino på fredager og to åpne barnehager i området. Den på Karlsrud er kun for barn i alderen 0-1 år, mens den andre (Leker'n) er fra 0-6 år.
mor2006 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Takk for tipsene! Jeg skal føye deg til på msn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå