Love my kidz Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Blir så trist av mange av innleggene her inne. Noen opplever utroskap, noen blir forlatt, andre bare lever i et dårlig forhold. Derfor fikk jeg lyst til å spre litt solskinn. Jeg føler forholdet til sambo er blitt så nært og godt den siste tiden. Han er hensynsfull og støttende. Han får meg til å le og vi prater om vår felles fremtid. Når han smiler lurt til meg så smelter jeg.. Vi har valgt å vente litt med sex. Begge føler vi mindre sexlyst når vi tenker på det vidunderet inni magen. Jeg håper jeg vil føle det annerledes når den første risikotiden er over, for sex er jo godt. Men akkurat nå føler jeg at vi tar oss bedre tid til å ligge i armene på hverandre, nærheten mellom oss er på et mye bedre plan uten sextilnermelsene. Jeg synes det er så godt altså!! Flere som opplever lykke på parforholdfronten?? Ikke alle har det så trasig vel???
Locabeijbi Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Så bra!!! Ingenting er bedre enn det =) Forholdet vårt har aldri vært bedre det heller, så jeg er en av de heldige jeg også da =) Ikke alle har det fælt håper jeg, vi koser oss masse, var ikke noe spesielt fælt å vente med sex heller syns jeg...vi ventet bare etter fødselen vi da, så når jeg var klar så koste vi oss mer enn noensinne igjen Er fantastisk!! Sukk....vondt å se at mange ikke har det bra... Godt å se at du sprer litt glede!! Klem
nalina Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 så flott:) kjempe hyggelig at noen har det bra sammen:)
Pixie Power Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Nei, ikke alle har det trasig! Jeg er også i et fantastisk godt forhold! Masse kjærlighet, omsorg, respekt, vennskap, åpenhet, humor, nærhet, kosing, sex ;-)........vi "møtes" på alle plan. Alt føles riktig med denne mannen, og slik var det fra første møte :-)
Linda med babymagen =) Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Vi har det også kjempe fint! Vi er veldig tidlig gravid, men vi har ventet på dette i ett års tid. Å nå er vi så lykkelige begge to, bare ser på hverandre å smiler, drømmer sammen om fremtiden og det er som om en ny gnist er tent!!!=) Er som om vi er nyforelsket!!! Det er godt å se at det er noen som har det bra, det er jo det det skal handle om er det ikke??!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Vi har det kjempefint og sexlivet er på topp ) Det var vært tre tøffe år med to tette barn og liten tid til å dyre parforholdet. Nå er misntemann 10 mnd og vi har kommet ovenpå igjen. Finner mer energi til å glede oss over hverandres selskap, til å la hverdags konfliktene om bleieskift og oppvask ligge - vi koser oss med våre to små og hverandre. En god følelse etter noen år med liten romanse og overskudd til å nye hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå