2barngladmamma Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei! På søndag merket jeg at jeg hadde vondt nederst i magen og var trøtt og slapp. I går kastet jeg opp, hadde veldig vondt i magen og løs mage. Sov masse. I dag har jeg sovet litt, er kvitt kvalmen men har fortsatt litt vondt nederst i buken. Kjenner masse liv fra gutten min. Ringte legen min og hun sa at der er omgangssyke i byen, og at det er det jeg har. Noen her som har hatt det under graviditet, eller vet noe? Magevondten plager meg, tenker på gutten min hele tiden. Håper dette går over snart............
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Det går så bra med gutten. Han tar ikke skade av det på noen måte ettersom det er en "lokal" sykdom.. .)
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei, Hvordan vondt nederst i magen har du? Er det i livmoren eller i magen? Jeg synes det minnet litt om kynnere nemlig, det har jeg masse av. Men skal vel ikke kaste opp av den grunn... Allikevel er det nok ingen fare for lille gutt, han får næringen han trenger selvom ikke du får i deg noe særlig. Men dersom du har mye vondt i magen ville jeg undersøkt det hadde jeg vært deg. Du kan ikke ringe jordmor da? Har følelse av at de bryr seg litt mer enn legene... God bedrïng i alle fall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå