Gå til innhold

nå jenter, hva skal babyen hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes helt klart du skal gå for Linus!! Mye finere enn Kristian - litt for "vanlig" etter min smak.... Men så må jo også dere føle at det blir riktig da ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hannah

Pappan fikk avgjøre

Skrevet

Nathalie eller Victoria :)

hvis det hadde blitt gutt:

Benjamin eller William

Skrevet

her stod det mellom 3 navn, Amalie, Sofie og Julie...og vi bestemte oss i kveld for at det blir Julie. Og hvis det skulle bli en gutt (så får han rosa rom stakkar...) så blir det Henrik!

Skrevet

Vi får jente, og hun skal hete Alicia. noe storesøster på snart 3 er sterkt uenig i.. hun mener babyen skal heter Piraya..

Om det skulle vise seg å bli gutt (UL har vist jente 2 ganger) så blir det Ask.

Skrevet

Gutt: Niels

Jente: Ingeborg

(Velger å være anonym nå slik at de som vet hvem jeg er ikke skal avsløre nicket mitt!)

Skrevet

Vi har bestemt oss for Monique. Skulle det bli en gutt, vet jeg ikke, men jeg liker Michelle veldig godt. Må ha ett internasjonalt navn siden farsiden er greske å franske.

her var veldig mange fine navn!!!!

Skrevet

hei;-) først trodde jeg det skulle bli ei lita tulle,og da skulle hun hete sara mihirisha, men JM mente det ble nok en gutt, så da ble det dennis istedet! Er ganske fornøyd med navnet, men vi får se da om JM har rett....

Skrevet

hehe.næ så morsomt;)! synes det er kjempe nydelig selv. kanskje neste barnet blir en jente;)

Skrevet

hehe, det er jo det som er moro da;) venter du rundt jul også eller? gøy å bli oppkalt etter årets julekalender:)

Skrevet

Her blir det Lars eller Emma.:)

Skrevet

Ylianna Isabell skal vår jente hete:-)

Syntes det navnet er sååå fint:-)

Skrevet

Hvis UL stemmer, blir det Mathias. Hvis den ikke stemmer, blir det Ingeborg..

Skrevet

Theo eller Theo Alexander... Litt uenighet om dobbeltnavn eller ikke. Jentenavn har vi ikke tenkt på en gang... :)

Skrevet

Her hos oss så begynner alle med J....Så vi strever med å finne et guttenavn til på J, om det skulle bli ei tulle så tror jeg det blir Josefine:o)

Mannen liker Jardar da, vet ikke helt jeg, må nok smake litt mere på det...

Spennende..

Skrevet

Jeg liker det veldig godt, men mannen kan ikke orke det navnet, hehe...

Skrevet

Gutten min skal mest sannsynlig hete Theodor. Resten av familien protesterer, men det har ikke kommet inn noen andre forslag som er bedre så da så...

Skrevet

Her blir det mest sannsynlig Benjamin..Har egentlig lyst å kalle han Nicholas, men samboeren er sterkt uenig..:) Hvis det mot formodning skulle bli en jente, blir hun nok å hete Alicia..

Skrevet

Min lille prins skal hete Noah Nathaniel skulle han vise seg å bli en jente er navnet klart der også men det er så uvanlig at jeg ikke vil gi det bort;) hehe..

Skrevet

Jenta vår skal hete Mia:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...