mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 jenta vår skal hete Maria Linnea.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Vi vet ikke om det blir gutt eller jente og ikke har vi klart å bestemme oss for noen alternativer. Tenkte litt på Per Håkon hvis det blir gutt og kjæresten iverer for Kornelia hvis det blir jente ... mens jeg syns Alvhild er penere....eller kanskje noe helt annet. Glad vi har godt med tid etter fødselen til å melde i fra om hva barnet skal hete
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 håkon er kjempe fint:)
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 lillegutten min skal hete oliver:)
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Amalie eller Eline skal snuppa vår hete :-)
smiletryne Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Som det er tydelig ut fra nicket så skal vår lille hjerteknuser hete Nicholas
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Er kun to navn vi er enige om vist det skulle bli gutt, og det er Lukas eller Aron, jentenavn er der mange fine som vi er enige om. Bla.a Cecilie, celine, christel, yvonne. Blir spennende å se hva som kommer ut og hva som passer!! Største frykten er vel at ingen av guttenavnene passer for da blir vi aldri enige. Da ender det vel med at staten setter navn på nurket
Maisie Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 Liten spire, vet du - hvis vi hadde ventet ei jente, så var Maria Linnea et av navnene jeg hadde foreslått, synes det er så fint! Så morsomt at jenta di skal hete akkurat det! Men vi venter en gutt, og det står foreløpig mellom Magnus og Felix.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 Huffameg! Vi har ikke funnet noe navn enda. Eneste vi har sett (litt) på er Oliver,Tobias.. Vanskelig med guttenavn.. Ikke vil vi ha ett som er for populært heller..
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 Ylva skal jenta vår hete.
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 5. desember 2006 #15 Skrevet 5. desember 2006 får vi gutt skal han hete Stefan Alexander ell Elias Alexander.. får vi jente skal hun hete Isabel Elena.. hva syns dere om de?
Fisk med CV Skrevet 5. desember 2006 #17 Skrevet 5. desember 2006 Charlotte Victoria her, hvis jenta popper ut med utovertiss blir det Elias Aleksander. Så veldig fint navnevalg SkAtT i MaGeN *
januarnurket Skrevet 5. desember 2006 #19 Skrevet 5. desember 2006 Visst gutt so e da leander, og jente blir det tuva:)
Storebror til to :) Skrevet 5. desember 2006 #20 Skrevet 5. desember 2006 Så mange fine navn ) Lillegutten vår skal få navnet Sindre....
Mille-k Skrevet 5. desember 2006 #21 Skrevet 5. desember 2006 Vi blir ikke enige om navn til jenten vår....
Elias og Kristians mamma Skrevet 5. desember 2006 #25 Skrevet 5. desember 2006 Kristian eller William, tror jeg. syns også Linus er litt søtt, men det er kanskje litt søkt når det er årets julekalender. har en gutt som heter Elias så navnet syns jeg bør passe litt til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå