Gå til innhold

sammvær i jula..

Jeg å min lille gullkomp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan deler dere jula.

Vi har brukt bare julaften. men nå krever far mere( som han sikkert har rett på) er barnet deres til far nyttårs aften også..??? vi har aldri brukt det heller.. han har bare vært dær annenhvær jul.. gutten er snart sju år så han vil jo være hjemme hos meg... men hva har far krav på..??? noen som vet..Er det noen som kansje kan komme med ett forslag på hvordan vi kan gjøre det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Pappan har rett på anna hver jul/påske. Her har vi det slik at barnet er med en av oss fra 23. (det avhenger om det var pappas dager dagene før ol) og frem til 27. og deretter hos den andre fra 27.-1. jan.

Anna kvart år.. Noen har både jul og nyttår, anna hvert år.

Når barnet er så gammelt, så burde begge foreldre høre på hva barnet har å si, selv om det kan være sårt for noen.

Håper dere finner utav det..

Skrevet

Vi har som første jul etter brudd, bestemt oss for og feire julaften sammen med barna hjemme hos meg..,så da er ongene hos faren sin lillejulaften., så er barna til faren sin fra 1 juledag til 4 juledag, og hos meg til over nyttår.. tror dette vil fungere fint..., men nå bor vi heller ikke så langt unna hverandre, og har i utgangspunktet 40/60 ordning..

barna er snart 3 år og snart 7 år..

Skrevet

Her har vi annet hvert år jul. I år er julaften hos meg, så de er hos pappan sin fra lillejulaften til julaften. Kommer til meg rundt middagstider. Så er de hos meg, og skal i bursdag hos pappan i romjulen. Hvor lenge og slikt har vi ikke pratet om enda. Blir nok en natt om det ikke bare blir dagen.

Nyttår aner jeg ikke. Ifjor var de hos meg.

Min mann deler også jul og nyttår med hans ex. I år er det hans sin tur, så ungene kommer julefaten tror jeg. og de blir noen dager. Men nå bor vi like ved hverandre alle sammen, så ungene kommer nok til å reise litt hit og dit etter som hva de har lyst til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...